wtorek, 5 kwietnia 2011

Pożądane na Stardoll - cz. 1

Nie tylko w prawdziwym  życiu panuje moda, trend na określoną rzecz.
To samo, a może i nawet bardziej można zauważyć na Stardoll.
Przeglądając profile uczestników można znaleźć rzeczy, które każdy z nich ma, nosi lub poszukuje.
A co do tego zaliczamy ?
Oto moje pierwsze zestawienie.

Black Pleather Platforms

Buty, które ostatnio gorączkowo są poszukiwane przez każdego.
Na początku były to zwykłe butki w sklepie Bisou, za jedyne 5 SD dostępne dla każdego.
Zostały objęte nawet promocją - kupiłam je za 2 SD.
Potem zostały wycofane i o nich ucichło. Krótki czas potem pojawiły się w Archive, już za 6 SD i tylko dla SS.
No i się zaczęło. Kto je kupił miał szczęście, kto nie szuka ich do dziś.

Według mnie są one bardzo fajne, niebanalne. Mamy też je w kolorze brązowym i srebrnym, jednak te są najczęściej kupowane.


Agyness Hat

Zwykły, szary kapelusik z Bisou też jest gorącym towarem.
Nie pamiętam, abym go widziała w sklepie. Sama znalazłam go dość tanio w bazarku.
Ale okazuje się, że dziś jest drogi i dość trudny do znalezienia.


Sonia Rykiel Stocking

Pończoszki pojawił się razem ze sklepem, czyli w czerwcu zeszłego roku.
Były dostępne w 2 kolorach.
Nie kojarzę, aby każdy na nie jakoś wielce "leciał", ale teraz dostać je na prawdę ciężko.
Ich oryginalna cena wynosiła jakieś 12 SD, a jak jest teraz...Sama nie wiem.
Dodatkowo sklep zniknął z wyszukiwarki, więc ich szukanie jest utrudnione.


Boho Furvest

Kamizelka ceniona wśród fashionistek portalu. Była prawdziwym hitem i choć powoli gorączka z jej powodu staje w miejscu, nadal jest bardzo chętnie kupowanym artykułem.
Nie tak dawno była w sklepie Archive.


Fudge Long Cardigan

Nigdy nie kojarzyłam, skąd on jest. Lecz ni stąd ni zowąd zrobił się wokół niego szum.
I szukanie, całe godziny poszukiwań.
Też nie wiem, z jakich on czasów pochodzi - może Wy wiecie ?
Ja znalazłam go dosłownie wczoraj...


To na razie tyle, kolejne ciuszki już niedługo :)

Zgadzacie się z moimi typami ? Macie coś z tej listy ?

6 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Black Pleather Platforms są piękne.Dlaczego ich nie kupiłam za te 5sd ? Do teraz żałuje i ich poszukuję.Nie,nie mam nic z tej listy ;[

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Ja szukam Boho furvest. Miałam już go kupić, a tu nagle wyszedł z archive. Jeżeli ktos ma, proszę o kontakt.

GwennyAyumi

Wiki pisze...

Pilnie szukam Black Pleather Platforms :P Dam nawet 10 sd ! Jeśli ktoś da to pisać w księdze gości ! xd wikus..

Caroline. pisze...

Ja miałam black pleather platform, ale byłam głupia i sprzedałam. Do tej pory nie mogę tego przeżyć. A najgorsze jest to że klikam i szukam w starbazaarze a tu nie ma. Ale pocieszam się tym że dzisiaj znalazłam Hb za 8 sd z tamtego roku takie czarne na koturnie z ćwiekami, no i raz jeszcze za 10 sd też hb buty tylko te co ostatnio były. Czarne.

xxAvi pisze...

Mam te buty

lulusia12 pisze...

poszukuje tych butów jeśli ktoś by je miał prosze o kontakt lulusia12