wtorek, 5 kwietnia 2011

Polished - Nail Polish

Lakiery do paznokci są już oficjalnie w sprzedaży.
Tak prezentuje się sklep.



Bez wątpienia sklep jest wielkim wydarzeniem w historii gry.
Ceny są raczej wyśrodkowane - nie za drogie i nie za tanie.
Wielkim minusem jak dla mniej jest znowu to, że NSS nie mają z tego zupełnie nic.
Chociaż ten bezbarwny można było dać bez gwiazdki.

Ciekawi mnie fakt, czy będą dochodzić nowe kolorki, tak jak jest to np. w DOT.
Marzę, o żółtym lakierze....

Jak na razie nie kupiłam nic, lecz mam już z 3 flakoniki na oku.
A Wy, kupiłyście sobie już coś ?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja też strasznie chciałabym żółty lakier. Niby to fajne, ale niestety - Kiedy ma się ten lakier, nie można założyć rękawiczek.

GwennyAyumi

Aneczka96 pisze...

kupiłam trzy lakiery :)

Wiki pisze...

Ja nie moge kupić ;]

florcia2 pisze...

ja kupiłam czarny...

Caroline. pisze...

Ja fioletowy, ale pewnie jeszcze kupię.


SSmileykoch

Anonimowy pisze...

Kupiłam dwa zebre i czerwony xD :D