wtorek, 5 kwietnia 2011

Nowe sklep - Sprinkled

Co się dziś dzieje z tym Stardollem, same nowości....

Z myślą o naszych nowych paznokciach otworzono kolejny sklep - Sprinkled.
Czego tam nie znajdziemy...




Do sklepu nie podchodzę z entuzjazmem. Ozdóbki są tandetne i kiczowate.
Nie za dobrze kojarzą mi się takie paznokcie....

A kokardek to już w ogóle nie rozumiem.

Jedynce co mnie zaciekawiło to tatuaże i koronkowe elementy.
Jednak większość z nich widziałam bym na innych elementach ciała.

Ceny są niziutkie 1-3 SD. Jednak nadal nie rozumiem, dlaczego i tu nie ma prawie nic dla NSS ?

10 komentarzy:

Wiki pisze...

Ja nie rozumiem dlaczego takie mini błyskotki są dla SS ! Chyba NSS też chcą się cieszyć nowościami na stardoll !

Anonimowy pisze...

ja też nie rozumiem dlaczego te ozdoby i lakiery są dla SS

Anonimowy pisze...

Wg. mnie, to jest kompletnie niepotrzebne.

GwennyAyumi

Anonimowy pisze...

Allesandra92 a co jest dla NSS?

Allesandra92 pisze...

NSS, to znaczy Nie Super Star ;)

Anonimowy pisze...

nie chodziło mi o to co w tym sklepie nie jest dla SS?

Caroline Livre pisze...

Tez tego nie rozumiem ;]

Mia_2306

Caroline. pisze...

Takie pierdółki za przeproszeniem, ja kupiłam dwie rzeczy i nawet tego w salonie piękności nie ma.

SSmielykoch

Anonimowy pisze...

Zawsze robią tylko dla SS, więc nie ma sie co dziwić. Ja tam tylko kupiłam lakiery a takie pierdółki mi nie są potrzebne.

Anonimowy pisze...

Zawsze robią tylko dla SS, więc nie ma sie co dziwić. Ja tam tylko kupiłam lakiery a takie pierdółki mi nie są potrzebne.