wtorek, 5 kwietnia 2011

Hot Buys Waterfall Pants

Dziś mamy dopiero 5 kwietnia, a już za nami 3 Hot Buys.

W sklepie Fudge pojawiły się HB Waterfall Pants.
Kosztują one 14 SD i są oczywiście tylko dla SS.


Podobają mi się, szczególnie ich wzór. Kolor mógł by być inny, jednak i tak nie jest źle.
Jeżeli miała bym się czepiać, to nogawki mogły by być bardziej obcisłe na łydce.
Ale to tylko taki szczególik.

Oryginał pochodzi oczywiście z kolekcji Balmain.


W sumie białe też by były niezłe.

Co o nich myślicie ?

4 komentarze:

Caroline Livre pisze...

Lepiej wyglądają na modelce.Kolory z resztą są lepsze.Nasz stardollowe są zbyt krzykliwe jak dla mnie . Z nogawkami oczywiście też się zgadzam ;/

Mia_2306

Caroline Livre pisze...

Z pewnością nie kupię,nie jestem ss.

Mia_2306

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Kupiłam, bardzo ładne! : )
Ale w rzeczywistości ładniejsze.

Ania...8 pisze...

kupiłam ,są świetne