wtorek, 28 grudnia 2010

Stardoll Royalty - nadal elita ?

Dziś na blogach aż huczy o najnowszym pomyśle adminów.
Według plotki osoby, które doładują sobie konto lub SD jeszcze w tym roku dostaną zaproszenie do klubu Royalty.

No i co o tym myśleć ?



Dowód na to, że admini wyłudzają pieniądze coraz bardziej. Były już prezenty za doładowanie, 50 % gratis itp.
Ale tym razem zrobili trochę za dużo..

Klub ten zawsze kojarzył mi się z osobami zasłużonymi, trochę już grającymi, które na prawdę poświęciły na to czas i pieniądze. A tu pierwsza, lepsza osoba może ot tak zostać członkiem klubu.

Nie ukrywam, że mi też zależało, aby się do niego dostać. Ale nie w ten sposób.
Nie mam zamiaru za to płacić, w końcu to ma być nagroda, a nie towar na sprzedaż.

Ja nadal czekam na ten dzień....

A Wy co o tym wszystkim myślicie ? Czy klubu nadal będzie elitarny ?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ten klub jest bardzo przereklamowany. Niedługo po dwóch doładowaniach SS będzie się miało diamencik.
Podobnie jak Ty nie pójdę za masową radością i sama sobie na niego zapracuję. Prędzej czy później będzie. Chociaż, może to lepiej mieć złotą gwiazdkę, gdyż za moment wszyscy będą albo NSS albo Royality?!

Mii-chan pisze...

To nieprawda. To znaczy to że jak się doładuje to się będzie miało diamencik. Przykład? Ja. Doładowałam sobie kilka dni temu bo mi się ss kończyło. I co? Jestem diamencikiem? Nie! Chociaż to może chodzi tylko o sd...wyprubuję ;)

AsssassinLove pisze...

Ja postanowiłam że choćby się paliło, choćby mnie głodówką straszyli, choćby i nawet grozili śmiercią nigdy nie zrobię z mojej Medoll Superstar. Odkąd mam to konto nigdy nie doładowywałam członkostwa SS.

Unknown pisze...

to nie prawda ostatnio doładowywałam sobie ss i sd ciągle doładowuje i co.? nie jestem w tym klubie a nie które osoby mają 200sp i już są w tym klubie to nie sprawiedliwe.

Trixis94 pisze...

To co powiedziałyście jest prawdą.Oni wyłudzają od nas pieniądze, co raz to nowszymi sposobami. Jednak zabawa na stardollu będąc ss jest dal mnie fajniejsza. Ja jestem już dłuuugo ss, a zaproszenia nie dostałam. To nie jest fair.:( Lecz będę czekać. A nóż może mi kiedyś przyślą to zaproszenie.

Anonimowy pisze...

Aby dostac sie do tego klubu cza miec : SuperStar na 12 miesiecyi byc zawsze na stardoll!