wtorek, 28 grudnia 2010

Nowe wnętrze na Stardoll

Nasi kochani Administratorzy nie odpuszczą jakiejkolwiek okazji, by zarobić.
Tak więc zbliżający się Sylwester uczcili... nowym wnętrzem.
Właśnie z tej okazji w naszych skrzynkach pojawiła sią taka oto wiadomość:


Za ową przyjemność musimy zapłacić aż 30 SD.
Chociaż, jeżeli ktoś chce oglądać fajerwerki również na Stardoll, to owe wnętrze jest wręcz idealne.
Poza tym jest ono naprawdę niezłe :).


Prezentuje się świetnie, jednak mimo wszystko odpuszczę go sobie.
Za tę kwotę można sobie kupić inne, lepsze rzeczy.

A Wy zdecydujecie się na zakup?

3 komentarze:

Kasia pisze...

Pamiętam je z 2008 roku było tańsze kosztowało do 20 std.

D. pisze...

kupiłam urządziłam jest bardzo ładne warto kupić. Kasy mi nie szkoda bo zostało mi 65 sd a ss kończy mi się 11 stycznia więc wydaję dość dużo teraz :)

Kat. pisze...

Ja kupiłam w zeszłym roku też za 30 sd. Muszę się zabrać za jego urządzenie ^^