wtorek, 28 grudnia 2010

Moda dla NSS, część 2

Kolejny dzień bezwstydnego lenistwa, więc postanowiłam trochę się pobawić w Starplazie.
Pomyślałam o NSS i mam dziś znowu 2 propozycje dla nich.
Zresztą nie tylko one mogą to wykorzystać.

Niestety jak wiadomo wybór w garderobie dla nich jest ubogi, więc zestawy są jakie są.

Zestaw nr 1

Postawiłam tu głównie na czerń, którą połączyłam ze złotymi dodatkami.
Inspiracja kolorami najnowszej kolekcji PPQ ;)



Jak widać zestawiłam je raz z siwym kardiganem, a potem z marynarkom. Tak dla różnorodności, po za tym może ktoś już to ma i nie będzie musiał wydawać pieniędzy na drugie okrycie.
Całość wyszła 28-29 SD.

Zestaw nr 2

Zestaw może trochę bardziej klasyczny, kolory neutralne, strój prosty.
Bardzo fajna spódnica połączona z białą koszulą i paskiem.
Uzupełniona oryginalną torebką i butami.


Mam nadzieję, że się podoba :)
Chcecie więcej takich propozycji ?

5 komentarzy:

zoorka64 pisze...

Piekny ten ostatnik strój! Gdzie kupiłaś tą torebkę. Następnym raezm możesz zrobić cały czarny strój z efektownymi dodatkami. :D

Allesandra92 pisze...

Dzięki. Torebka ze sklepu Bisou.

Caroline Livre pisze...

Jasne ;D

Mnie najbardziej podoba się nr 3 ; ]

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Hmm, mnie się nawet nr.3 podoba. Ale naprawdę fajne ciuszki nie są tylko w tym stylu. Niektórzy wolą coś bardziej kolorowego itp.
Ja ostatnio np zaczęłam często korzystać z wyszukiwarki i przeważnie na ostatnich stronach znajdują się rzeczy , których nie znajdziecie w starplazowych sklepach. Nawet jest tam LE, które możesz przymierzyć i może nawet kupić. [nie wiem bo nie jestem SS] i nie interesowałam się tym za bardzo.

Ale nie traktuj sobię tego jak krytyki. ; ) Bo naprawdę bardzo mi się podobają twoje kompozycje, tylko informuję o innych ciuszkach, zresztą bardzo ładnych {np.OTTO) dla NSS. ; ))

Poand

Allesandra92 pisze...

Dziękuję za komentarz. Oczywiście wiem o tamtych ubraniach i na pewno wykorzystam je w przyszłych stylizacjach. Jak na razie po prostu nie były mi one potrzebne :)

Pozdrawiam.