wtorek, 28 grudnia 2010

Oferta limitowana

Logując się na moim drugim koncie zobaczyłam reklamę nowego pakietu.


Osobiście uwielbiam tą opcję. Jest bardzo tania, a daje nam aż miesiąc rozrywki dla SS.
Bazarek, DOT, fryzurki.... i to za 5 zł. Co prawda ilość SD które otrzymujemy jest bardzo niewielka, ale zawsze możemy jeszcze coś sprzedać lub zagrać w Play & Earn.

Z drugiej strony jest to dalsze ściąganie kasy z użytkowników. Ciekawe, czy gdybym z niej skorzystała zaprosili by mnie do Royalty ?

Skorzystaliście kiedyś z niej ?

3 komentarze:

D. pisze...

Mi się w tym roku nie opłaca bo ss mam do 11 stycznia. :/ Pewnie oferta minie :(

Mii-chan pisze...

ja skorzystałam, ale tak ze dwa miesiące temu...

emilusia2256 pisze...

ja doładowałam właśnie w taki sposób nie dodali mnie do klubu roality ani nic lecz 30 dni to dużo za 5 zł