sobota, 2 października 2010

Miss Stylu Jesień 2010 - etap 1

Konkurs czas zacząć !

Etap nr 1

Pierwszy etap jest daje Wam duże pole do popisu.

Co macie zrobić?

Tak jak pisałam trzeba wykonać strój jesienny.
Można to zrobić w apartamencie, można w przymierzalni w Starplazie.
Mi to obojętnie.

Pisałam również, że będzie element obowiązkowy.
Więc czas go przedstawić.

Elementem obowiązkowym stroju są barwy jesieni !

Musi wystąpich chociaż jeden jesienny kolor, może być ich oczywiście więcej.
Czerwień, żółć, pomarańcz, brąz i wiele innych.

Dajcie się ponieść, bądźcie kreatywni.

Czas oddawania prac 2 tygodnie, czyli do 17.10.2010 r.

Prace linkujcie i dodawajcie w komentarzach pod postem, wysyłajcie pod e-mail lub na GG.
Wszelkie dane kontaktowe na pasku bocznym.

Wszystkie podstawowe informacje są


Zapraszam do wzięcia udziału :)


11 komentarzy:

AsssassinLove pisze...

Prace wysłałam na twój e-mail ;]

Anonimowy pisze...

Fajnie ;)

Każdy może tylko 1 czy kilka?

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Wysłałam ci moją pracę na e-mail ;]]

Madziaa pisze...

Zg się ;))

http://i56.tinypic.com/2z74ya8.jpg

kajka512

D. pisze...

wysłałam na gg ;p

Allesandra92 pisze...

MalloryEm wolała bym jedną, łatwiej ocenić ;)

Somebody pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aneczka96 pisze...

Przesłałam na e-mail ;P

Somebody pisze...

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=5dwcqq&s=7


Sweet0Monisia

Anonimowy pisze...

Wczoraj Ci wysłałam :)

MissDonia1197 pisze...

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=i3ug6p&s=7
MissDonia1197