niedziela, 26 września 2010

Miss Stylu-Jesień 2010

Miss Stylu

Czy potrafisz się dobrze ubrać ?
Czy łączenie ubrań sprawia Ci radość ?
Czy bez trudu planujesz stroje, które mają to coś ?

Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś tak, to znaczy iż ten konkurs jest dla Ciebie idealny.

Przedstawiam Wam nowy, cykliczny konkurs.
Ma on na celu wyłonienie najlepszej stylistki, dziewczyny czyniącej niesamowite stroje ze zwykłych ubrań.

Dziewczyny ta zostanie Miss Stylu.

Na czym to polega ?

Głównym założeniem konkursu jest wykonanie stroju pasującego do podanych przeze mnie wymogów.
Konkurs będzie składał się z 3 etapów.

Każdy etap będzie wymagał od Was zaprojektowania stroju o określonym stylu.
Po każdym etapie przydzielę Wam punkty.
Ocena stroju będzie w skali 0-5 pkt.

Tak więc na koniec 3 zadania sumuję wszystkie zebrane przez Was punkty i okaże się, która z Was wygrała.
W razie remisu odbędzie się dogrywka.

Zasady

Nie ma jakiś szczególnych zasad.

1. Strój jak i makijaż można wykonać w Starplazie w przymierzalni no i oczywiście w apartamencie.
2. Oceniam cały wygląd, tj. strój, makijaż, fryzura, dodatki.
3. Musisz być obserwatorem tego bloga.

No i to by było tyle.

Nagrody

Miejsce 1


Miejsce 2


Miejsce 3


Nagrody może nie są za wielkie, ale myślę że mogą być.
Przecież głównie chodzi o zabawę.

Dodatkowo wygrana osoba dostanie ode mnie grafikę oraz zostanie umieszczona na Ścianie Sławy.

Pierwsze zadanie podam jutro. Tak więc czekajcie.

Moja mała prośba.

Jeżeli masz bloga i to czytasz, proszę skopiuj ten post i umieść u siebie na blogu.
Będę bardzo wdzięczna. Jeżeli to zrobisz to daj mi znać.

Pozdrawiam, Allesandra92

33 komentarze:

kemi14 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
gift... pisze...

zg się
gold---

wiokok pisze...

hej mam pytanie. jak sie robi takie ladne dollki

Allesandra92 pisze...

Ja ją akurat robię w Gimpie. Dużo jest o tym w necie.
Ale jak chcesz mogę Ci jakąś zrobić.

Anonimowy pisze...

Fajny pomysł ;)

O ile czas pozwoli także spróbuję.
A nagrody świetne - DKNY i śliczna sukienka z Volie. Zapowiada się ciekawie.

marta pisze...

zg sie

marta-the_star

gosia_59 pisze...

zgłaszam się

gosia_59 ;)

Aneczka96 pisze...

zglaszam się

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Zgłaszam się :)

Pistacjowaa pisze...

Zgłaszam się:)

kaja887 pisze...

Fajny konkurs wymyslilas.
Podobaja mi sie nagrody a zwlaszcza za III miejsce.
Zglosila bym sie chetnie no ale raczej nie mam takich ciuchow na jesien.
Jestem nowa obserwatorka i widze po blogu ze nie pozaluje zapisania sie :)

Pzdr

Allesandra92 pisze...

Kajo, ubrania nie muszą być Twoje.
Można się ubrać w Starplazie w przymierzalni :)

Madziaa pisze...

Zg się

kaja512

Gwen12334len pisze...

Zgłaszam się!!!


Gwen12324len

Ronniexlove pisze...

Zg Sky_13

Anusinia555,agusiaa555 i mikaboska pisze...

Zgłaszam się.
Ja się ubiorę w przymierzalni i obrazek wyślę na twój e-mail ok?
Sorry ,że komentarz piszę jako anusinia555,agusiaa555 i mikaboska ale jestem zalogowana na blogu i mi się nie chce wylogować :)


Anusinia555

Anusinia555,agusiaa555 i mikaboska pisze...

Zg się obrazek wyślę na twój e-mail ok?

anusinia555

Anonimowy pisze...

Ja ci obrazek wyślę na e-mail
anusinia555

kaja887 pisze...

i tak nie mam szans.
moze w nastepnym konkursach bd cos dla mnei jakas sceneria albo cos

Iss pisze...

zgłaszam się
umieściłam na swoim blogu

AsssassinLove pisze...

zgłaszam się

Neira pisze...

Zgł się:)

london_52 pisze...

zgłaszam się

london_52

tusia . :) pisze...

zgłaaaszam się, z chęcią . :) :* dzięki twojej koleżance/siostrze to zobaczyłam :D Jesteście wielkie ! :] Jestem modelką na jej blogu ;p medoll: anitka3212
fajny blog ;] ;** ; 3

tusia . :) pisze...

zgłaaaszam się, z chęcią . :) :* dzięki twojej koleżance/siostrze to zobaczyłam :D Jesteście wielkie ! :] Jestem modelką na jej blogu ;p medoll: anitka3212
fajny blog ;] ;** ; 3

Kat. pisze...

To ja też się zgłaszam ^^

Magdalenka pisze...

zgłaszam się :)
madziula1000

Anonimowy pisze...

Zg. się poand

; ))

DreaMoto pisze...

zg się.. poxniej wyślę link ;)

Simson666

olla099 pisze...

zgłaszam się :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Loleria

zoorka64 pisze...

Zgłaszam się
zoorka64

madzialove05 pisze...

http://tinypic.pl/fbqc0vecvsld