sobota, 2 października 2010

Wartościowe kolekcje-ubrania Mary Kate i Ashley Olsen

Mary Kate i Ashley Olsen są jednymi z najbardziej rozpoznawanymi Real Celebs na Stardoll.
W życiu prywatnym siostry słyną z pięknych kreacji, co znalazło odbicie w grze.

Ich ubrania nie są w jakimś ich firmowym sklepie.
Większość ubrań pochodzi ze sklepu Stardoll oraz Voile.

Ceny są dość wysokie. Myślę, że prawdziwy kolekcjoner dał by za nie sumę, która na pewno by Was zadowoliła ;)
Trudno mi ją podać w liczbach, sama na tyle się nie orientuję.

Co prawda, ciuchy nie są jakieś limitowane ale teraz są trochę warte.
To bardzo ciekawe, bo teoretycznie może je mieć prawie każdy....

Nie mam wszystkich ich na obrazku, ale kilka Wam pokażę.


Ogólnie chodzi o to, aby w metce było ich imię ;)
Sama nic z tych rzeczy nie mam.
Jakoś mi na nich za bardzo nie zależy, żeby płacić za nie wygórowane kwoty.
Chociaż ładne są :)

A może Wy coś macie ?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nie mam ;P.

Ale te rzeczy mi się baaaardzo podobają.
Dzięki za kolejną świetną notkę.

Madziaa pisze...

Ja też nie mam ;(
Dla mnie te rzeczy są takie sobie :)

muchacita pisze...

ja niestety nic nie mam