sobota, 2 października 2010

Darmowa sukienka i buty [ tylka dla SS ]

1. Wchodzimy na http://rxproxy.com/
2. Wpisujemy http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=645
3. Logujemy się.
4. Wypełniamy quiz i bierzemy udział w konkursie.


Jestem zachwycona !
Ta sukienka pochodzi z kolekcji Red Carpet i jest projektu samego Marc'a Jacobs'a.
Jest dość ciężko teraz jej dostać, a ceny czasami nie zachęcają na jej kupno.

A tu teraz takie coś :)
Butki też są bardzo fajne.

Ja już je mam i każda z Was, która jest SS powinna je mieć :)
Podobają Wam się /

9 komentarzy:

Little satan. pisze...

o matko!moje marzenie!suknia od Luis Vuitton'a za zero sd!poprzeklinałabym z radości!o *****!dzięki ci Aleksandro!
dombika-buka

Alexandra ♣ pisze...

Śliczna ta sukienka ! ;)

Mam pytanie - jak można na blogu zrobić takie zakładki , jak wy macie : strona główna , cennik Konkurs projektancki Autumn 2010 ,Ściana Sławy, Sprzedam/Kupię .
:) Jeśli ktoś by mi napisał pod tym postem , była bym wdzięczna ;)

Madziaa pisze...

Ale super ^^
Ja robię ;)))

Allesandra92 pisze...

Marie, wchodzi w zamieszczanie postów, potem edytuj strony i klikasz nowa strona :)

Dobika, sorki, ale byłam jeszcze nie dospana i źle podałam projektanta. To Marc Jacobs, a nie Vuitton. Ale to nie zmienia faktu, że sukienka jest śliczna :)

Anonimowy pisze...

Świetny początek soboty ;) z takimi darmówkami.

Jestem zachwycona!

xxx pisze...

a u mnie jakiś błąd :( strasznie mi przykro, bo jest cenna i b.ładna

zoorka64 pisze...

Ja ją uwielbiam!!!!
zooka64

muchacita pisze...

e no nie wierze taka super darmowka juz ja robie

Little satan. pisze...

nom ale wiesz ja umiem tylko McQueena odróżnić:Da poza w szkole pisałam:/