czwartek, 30 czerwca 2011

Pożądane na Stardoll cz. 4

Wracam z kolejną dawką gorących ciuszków.
Co mamy tym razem w zestawieniu ?

Relaxed James Blazer

Sklep, który gościł u nas dość dawno świętuje wielki powrót. Użytkownicy coraz częściej szukają ubrań z tej kolekcji, a jednym z największych rarytasów jest właśnie ten blazer. Znalezienie go w bazarze jest praktycznie niemożliwe, jednak jeżeli komuś się poszczęści - może być naprawdę mega szczęśliwy !
Blazer sam w sobie jest bardzo ładny, nie wspomnę już o kwocie, jaką można za niego dostać...


Paperbag Waist Skirt

LE zawsze było towarem, który cieszył się popularnością. W ostatnim czasie pojawiło się też kilka rzeczy, które są bardziej pożądane od reszty.
Można do nich zaliczyć tą spódniczkę.
Jest ona oczywiście limitowana, ilość sztuk to tylko 700. W bazarze nie można jej znaleźć nawet za 500. Jeżeli za tyle ją widzisz - kupuj od razu ! Można na niej sporo zarobić.


PADY

Kiedyś w Straplazie był sklep DIY. Można było kupić w nim kawałki ubrań i złożyć z nich własny, niepowtarzalny ciuszek. Sklepu nie ma, ale ciuszki krążą po bazarze.
Pod wpływem mody na militaria wybiły się pady. Było ich razem z 5 rodzajów.
To jednak nie przeszkadza, każdy chce mieć chociaż jeden rodzaj. A oto i chyba najpopularniejsze.


Silk Blouse

Bluzka, o której nie dawno nikt nie słyszał jest dziś numerem jeden. Jest rzadko spotykana, pochodzi ze sklepu Stardoll i obecnie można kupić ją za SM. Z tego co wiem, raczej niewiele osób je posiada.
Ma swoją białą odpowiedniczkę w sklepie Archive.


Soft Cotton Tank

Zwykły, biały t-shirt, który pierwotnie był w sklepie Amy Claire. Przez pomyłkę dodano go do Archive i taką metkę ma obecnie. Na początku było łatwo go znaleźć, teraz już tak nie jest. Również ma swojego czarnego odpowiednika.


Co myślicie o tym zestawieniu ? Macie jakiś z tych ciuszków ? Czy według Was są naprawdę tak cenne ?

14 komentarzy:

Caroline. pisze...

Ja mam różowe pady chociaż marzą mi się czarne. Oraz białą silk shirt. Szukam czarnej i obydwu z amyclaire.

Anonimowy pisze...

Wszystko mi się podoba i wg mnie na prawde są cenne :) od dłuższego czasu poluję na ten blazer ale niestety :(

Jakub pisze...

Czarną koszulę można obecnie łatwo znaleźć. Najlepsze są tutaj oczywiście pady :)

Anonimowy pisze...

Nom, pady są fajne ale je akurat znależć jest trudno, przynajmiej dla mnie :(

lola345lola pisze...

Trudno pady znaleźć ale są bardzo fajne

Colorfuldiary pisze...

Ja mam tą białą koszule i białą bluzkę z amy claire;d

Anonimowy pisze...

Tinkaa20 - zazdroszcze Ci :)

zoorka64 pisze...

Śliczny jest ten blazer : ))), ja mam tą koszulę nr 4 tylko białą, faktycznie rzadko się widuje tą spódniczkę nie wróciłam na to uwagi.

Wiki pisze...

Ja nic z tego nie mam, ale pamiętam czasu DIY ;D W starplazie ;)

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Ahhh... Świetne ciuszki ; D

muchacita pisze...

neistety nie mam nic z podanych ciuszkow

Anonimowy pisze...

Ja mam amyclaire i białą silk blouse ;)

Caroline Livre pisze...

Nic nie mam . Ładna jest ta spódniczka Le .

Mia_2306

lililola223 pisze...

Mam pady i oddam je za ten blezer :)