czwartek, 30 czerwca 2011

Oferta Megastar na Superstar

Dziś admini dodali promocję, o której pisałam wcześniej.


Myślałam, że skoro jest taka MEGA to cena będzie niższa. 
Ale nic z tego...

Pieniądze ma na zrekompensować członkostwo Royalty, 2 dodatkowe pokoje, 5 ciuszków itd.
Według mnie to jedno wielkie naciąganie !

Jakby nie było skorzystają tylko osoby zaczynające grę, bo ci co już czegoś się dorobili lun są Royalty pewnie nie zwrócą na to uwagę.
Dla mnie to kolejna :niby" okazja dla nas....

Ja nie skorzystam, a Wy ? Co o tym myślicie ?

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dla to jest MEGAgłupie!

cleo167.

Wiki pisze...

Beznadziejne ..
Bo w końcu osoby z Royalty długo na to pracowały, a za kasę wszystko się da kupić .. Masakra.
nie skorzystam

Anonimowy pisze...

Ehh.. Również nie skorzystam.

Jakub pisze...

Nie skorzystam.

muchacita pisze...

zgadzam sie z toba naciaganie i nic wiecej nie skorzystam

Anonimowy pisze...

Admini tylko teraz patrzą jakby nas naciągnąć, i organizują jak najwięcej właśnie takich akcji niby że korzystne dla nas ale dla nich i tak bardziej.

Caroline Livre pisze...

Admini patrzą na to , jak tu od nas pieniądze wyciągnąć .

Mia_2306

Caroline. pisze...

Jak dla mnie bezsensu.

izusiia;** pisze...

Nie ma sensu :0