poniedziałek, 30 maja 2011

YSL Tribute

Po długim oczekiwaniu na nowy sklep Tribute, doczekaliśmy się.


I tu moje rozczarowanie.
Nie będę zachwalać sklepu i udawać, ze mi się podoba, bo tak nie jest.
Kilka Tribute już się przewinęło, a ten jest chyba najgorszy.  Nie wiem, czy to kwestia kolorów, kroju, czy jakości. Według mnie wszystkich tych trzech czynników.

Na pewno za wiele z nich nie kupię, a możliwe ,że tylko 2 rzeczy - pomarańczową koszulę i czarną torbę.

Ceny wahają się w przedziale 37-10 SD, wszystko dla SS.

Realne wersje ciuszków podawałam TUTAJ.

I jak się Wam podoba ? Rozczarowane czy zadowolone ?

5 komentarzy:

Jakub pisze...

Ja raczej jestem neutralna, bo pierwszy raz kupię sobe jakięś rzeczy z tribute. Podoba mi się jedynie outfit z różowym żakietem i ten czarno-biały.

Caroline Livre pisze...

ROZCZAROWANIE . I tak nie kupię nic z tej kolekcji , ale ciuszki mogłyby być lepsze ;p

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Stardoll nie ma kasy na tego typu rzeczy , pewnie muszą płacić za rożne Tribute dużą sumkę i dlatego to jest tylko przez ograniczy czas.

Jakub pisze...

Chciałabym kupić jeszcze fioletowy komplet, ale żal mi stardolarów :D

Anonimowy pisze...

NIc mi się nie podoba.. Może tylko ta spódniczka w zestawie w pomarańczową bluzką.