poniedziałek, 30 maja 2011

1 urodziny bloga

Kochani :)

Nie wierzę, że Stardoll naszym zdaniem obchodzi swoje 1. urodziny.
To już rok, a wydaje się, że zaledwie kilka miesięcy.

Przez ten czas udało mi się zebrać Was - obserwatorów, aż 336. Trzeba też wspomnieć o osobach, nie-obserwatorach. 
Wszystkim Wam bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :)

Przewinęło się tu także kilku redaktorów, niestety jak na razie żaden na stałe. 

Były i konkursy, jednak nie ukrywam, że w ostatnim czasie było ich bardzo mało.
Mam okazję zapewnić Was, że już niedługo zorganizuję dzień konkursów - wtedy każdy z Was będzie miał szansę na nagrodę.

Dodatkowo przewiduję loterie, drobne upominki i kilka innych rzeczy. Na razie to tajemnica ;)

Jest to także dobra chwila, aby zapytać Was :
  • Czy blog idzie w dobrym kierunku ?
  • Czy spełnia twoje oczekiwania ?
  • Czego Ci w nim brakuje ? Co dodała byś nowego ?
  • Co uważasz, za najlepsze elementy bloga ?

 Liczę na Wasze liczne komentarze w tej sprawie.
Przewiduję większa modernizację bloga, więc czekam na Wasze opinie.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję, wasza Ola :)


6 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Jak fajnie ,że ma już rok !!! Łiii !!!Blog idzie w dobrym kierunku,szybko się rozwija.Spełnia moje oczekiwania .Dodałabym jakieś M-k ;) Najlepsza jest moda dla nss i pożądanie na stardoll ;)))

Mia_2306

Wiki pisze...

Ja się cieszę, że już 1 rok :)

1. Moim zdaniem idzie w dobrym kierunku. Są tu ciekawe notki itp.

2. Spełnia w części, bo brakuje mi tu jakiś rozrywek itp.

3. Brakuje zdecydowanie konkursów, ale nie MK ! To by zaśmieciło bloga. Jakieś takie co jakiś czas. Duże. Dodałabym z 2 redaktorów.

4. Najlepsze jest to, że np. piszesz notki takie ciekawe. Hmm.. Chodzi mi oto, że nie tak jak zwykłe blogi o nowościach i darmówkach, tylko poradach itp.

Dziękuję wikus..

Jakub pisze...

Gratulacje :D

Oby tak dalej. Blog szybko się rozwija, i spełnia nasze oczekiwania. Według mnie, nie powinnaś pisać o darmówkach. To zaśmieca bloga. Czego mi w nim brakuje? Hm, no recenzji starplazy i podsumowań hot buysów. Z nowości zmieniłabym jedynie nagłówek na ten stary. Tamten był ładniejszy.
Lista najbardziej pożądanych rzeczy na stardoll jest zdecydowanie najlepsza.

I tak ja napisała wiku, MK zaśmiecałyby jedynie bloga :d

PS> Wyszło juz YSL Tribute.

zoorka64 pisze...

Bardzo mi się podoba blog, dodałam bym właśnie jakiś rozrywki np. szczelanie kiedy wyjdzie następne LE itd. lub loterie

D. pisze...

Stoooo Lat ! :) Byłam chyba 97 obserwatorem^^
No więc tak:
1.Idzie w dobrym kierunku.
2.Spełnia moje oczekiwania,choć czegoś brakuje.
3.Dodałabym ciekawostki o stardoll i jak stardoll wyglądał kiedyś,jak wyglądał np.alby,salon piękności itp.
4.W sumie to nie wiem...Bardzo podoba mi się że wygłaszasz swoją opinię w poście. ;)

ps.Nie rób codziennie mini konkursów ! Wiele blogów tak robi,w ten sposób się zaśmiecają.

Caroline. pisze...

W kierunku idzie świetnym.
Spełnia moje oczekiwania.
Troszkę więcej konkursów i będzie super.
Na pewno artykuły o modzie, oraz Twoją systematyczność co do pisania postów.

Gratuluję 1 roku :)


SSmileykoch