poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Hot Buys Luty 2011 - podsumowanie

Czas na baardzo zaległe podsumowanie.
Zaczynajmy.


1.  Hot Buys Dot Jacket

Żakiecik troszkę nijaki. Z jednej strony bardzo podoba mi się, jedak po przymiarce traci on swój urok.
Jest odrobinkę za duży i bezkształtny...

Sklep : Evil Panda
Cena : 15 SD
Moja ocena : 6/10

2. Hot Buys Belt

Chyba najgorszy HB jeżeli chodzi o cenę.
Paseczek wygląda nawet nieźle, jednak jest trochę niedopracowany. Wygląda sztucznie.
Największym minusem jest bez wątpienia gigantyczna cena.....

Sklep : RIO
Cena : 14 SD
Moja ocena : 4/10

3. Hot Buys Vest

Kamizelka jest bardzo ładnie, fajnie dopasowana w talii.
Jest też poniekąd jakąś mała nowością w HB.
Minus to trochę zawyżona cena.

Sklep : Fallen Angel
Cena : 16 SD
Moja ocena :7/10
4. Hot Buys Fluffy Earrings
Kolczyki wpadły mi w oko od razu po publikacji najnowszych HB i mnie nie rozczarowały.
Są urocze, w idealnym wręcz rozmiarze. Nawet ich cena może być, gdy się na nie patrzy.

Sklep : Splendid
Cena : 14 SD
Moja ocena : 8/10
5. Hot Buys Dress
Wielki niewypał lutego. Jest straszna, bezkształtna i nudna. Do tego dziecinny wzorek i zabójcza cena.
Nie widzę żadnych plusów, z wyjątkiem jej niebieskiego koloru...

Sklep : Evil Panda
Cena : 18 SD
Moja ocena : 3/10

6. Hot Buys Dress

Kolejne nie za urodziwe Hb, lecz patrząc na poprzednią sukienkę to można o niej rzecz - cudo.
Fajna kolorystyka, ciekawe zdobienia typu pasek czy broszka. Jednak brakuje mi w niej czegoś.
Takiego...blasku ?

Sklep : Fudge
Cena : 19 SD
Moja ocena : 5/10
7. Hot Buys Shoes
Buciki tak samo jak kolczyki ratuję ten miesiąc.
Czarne, klasyczne obcasy z nutką finezji. To było nam potrzebne.

Sklep : Stardoll
Cena : 14 SD
Moja ocena : 9/10
8. Hot Buys Top
Niby zwykły top, ale coś w nim jest.
Na pewno broni go napis, który mi się spodobał. Kształt też jest jakąś nowością w naszym menu ubraniowym.
Tylko czy to nadal jest HB ?

Sklep : Fudge
Cena : 16 Sd
Moja ocena : 5/10
9. Hot Buys Dress
O to HB toczył się prawdziwe wojny na blogach.
Można było być za lub przeciw. Większość osób była jednak przeciw....
Ja się do nich nie zaliczam - sukienka urzekła mnie swoją oryginalnością i niebanalnym wyglądem.
Piękna kolorystyka, kształt nawiązujący do Orientu..
To było coś.

Sklep : Bisou
Cena : 23 SD
Moja ocena : 7/10

10. Hot Buys Bag

Miesiąc zamykała torebka - światełko miesiąca.
W kolorze odrobinę zmodyfikowanym, lecz nadal robiącym wrażenie.
Klasyczny kształt, ozdobny brelok....

Sklep : Pretty in Pink
Cena : 16 SD
Moja ocena : 8/10
Z przykrością stwierdzam, że luty był straszny jeżeli chodzi o HB. 
Było przeciętnie, strasznie drogo, czasami wręcz brzydko.
Razem wyszło nas to : 165 SD !
Ocena : 6/10

Jedne z gorszych miesiąców.

Zgadzacie się, czy macie jakieś inne typy ?

10 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Zgadzam się bez wątpienia.W tym miesiącu admini nie pomyśleli o dopracowaniu ubrań . Widać bardziej zależało im na zysku.Czekamy na nastepne HB ;]

Mia_2306

D. pisze...

Nawet ładne,ale HB z czasem się pogarszają :/ Kiedyś to były świetne a teraz...

Aneczka96 pisze...

Mam tylko 3.

Anonimowy pisze...

KOCHAM CIĘ! Dziękuje ;D

GwennyAyumi

Ps. Mam wszystkie

Anonimowy pisze...

żal mi cie olka !! przecież ta niebieska krótka sukienka z truskawkami jest śliczna !! w ogóle nie wiesz co jest modne a co nie !! i masz ochydny dom na stardoll żal żal żal !! ja na stardoll nazywam się nastkagwiazdka5 i mam najładniejszą lalkę na stardoll !!

Caroline Livre pisze...

Jakiś anonim . Niektórym tak się zdaje zwykle,że mają najpiękniejszą doll . Widać nie stać ich na nic więcej . A ty Olu nie przejmuj się . Sama decydujesz ,o swoim stylu.I dobrze decydujesz,bo wyglądasz świetnie ;]
Pozdrawiam ;*

Mia_2306

Allesandra92 pisze...

* anonimie - nikomu nie narzucam jak ma wyglądać. Opisałam tu swoje zdanie na ich temat, komentarze są po to, abyście wy mogli pokazać i swoje zdanie.

Obrażaniem daleko nie zajdziesz - mnie krytyka tylko motywuje. O ile jest konstruktywna.....

AsssassinLove pisze...

Admini nie mają już chyba pomysłów na HB.

*nastkagwiazdka5 nie wiem jak możesz obrażać Ole. Nie wiem jak ci to powiedzieć ale ty dopiero zaczynasz na stardoll i nie wiesz jak to jest. Ola jest już długo na stardoll a więc wie co jest ładne a co nie.
No ale każdy ma swój gust.

Wiki pisze...

Nie obrażaj jej !

Ewanilla pisze...

zgadzam się w 100%!

myślałam, że zapomniałaś już o podsumowaniach :(

i nie zwracaj uwagi na anonima, nie da nawet swojego nicku na stardoll ^^