poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Darmowy outfit Tomorrow When the War Began

1. Szukamy swój nr ID.
Wchodzimy w Moje konto -> Ustawienia -> Ustawienia konta
Tam znajdziecie numer klienta. Skopiujcie go.

2. Wchodzimy na http://premiereclub.paramountpictures.co.uk/comp.php?comp=85&u=
Za = wpisujemy swój numer klienta.

3. Załaduje się nam stronka. Szukamy obrazka z napisem Enter.
Jest ona obok stroju, klikamy na niego.

4. Klikamy Register.
5. Wypełniamy formularz i klikamy Register.
6. Klikamy To receive your free Tomorrow When the War Began gift, click HERE>>


Trochę jest z tym roboty, nie ma co.
Mam nadzieję, że opis jest chociaż trochę zrozumiały :)

To jak, robicie ?

5 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Nie,nie zrobię.Rzeczy niezbyt ładne ,nie opłaca się . Gra nie warta świeczki. A ty robisz,Olu ?

Mia_2306

AsssassinLove pisze...

Ja robię. Zawsze może się przydać.

Allesandra92 pisze...

* Mia_2306 - tak zrobiłam. Zawsze robię, aby móc zrobić obrazek na bloga :)

D. pisze...

Ja nie robię ;p Nie che mi się

Wiki pisze...

A ja robię, bo bluzka jest dość fajna, a resztę - schowek :)