wtorek, 16 listopada 2010

Najnowsz kolekcja LE już s Starplazie !!!

Szybko, szybko, szybko !
Wchodźcie do sklepu.
Mówię Wam, na prawdę warto.

Z resztą zobaczcie sami.




Kolekcja bardzo całuśna ;)
Jak dla mnie wystrój jest bardziej walentynkowy. Mogli z nim poczekać, albo dać jakiś inny design.

Ubrania całekim ładne.
Dominują 3 kolory : czerwień, biel i czerń.
Kroje są przeróżne, od romantycznych sukienek po nowoczesne, bardzo wymyślne ubrania.

Sklep ma aż 3 piętra i nie wyszedł na szczęście na raty ;)

Mi bardzo podobają się buty. Są genialnie zrobione, zadbano o każdy szczegół.
Ubrania z pierzastymi motywami także prezentują się świetnie.
Nie wspomnę o koronowych bluzeczkach .... :)

Jak na pierwsze wrażenie 5/5.

Ale muszę się jeszcze przyjrzeć.
Was też zapraszam.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kupiłam sukienkę za 85 SD :)

Ogólnie rzeczy cuuuudowne!

Caroline Livre pisze...

Baz wątpienia jest OLŚNIEWAJĄCE.Podoba mi się bardzo,ale coż LE tylko dla ss ;(((

Mia_2306

zoorka64 pisze...

Dużo rzeczy jest bardzo ładnych, ale oczywiście te moje szczęście, wtedy kiedy weszło Le na moim komputerze "zabrakło" internetu. A na drugim był/ Dziwnie, ale zdążyłam na początku kupiłam takie małe jakby bufki a potem pomyślałam pożyczyłam trochę sd od koleżanek i kupiłam kremową bluzkę z brylancikami :P

Sznycel. pisze...

Też kupiłam kremową bluzkę z diamencikami (; . Śliczna jest :] . Ale kupiłam tylko ją bo mi już kasy zabrakło ;'(