wtorek, 16 listopada 2010

Cudowny, bazarkowy czas

Mogę się założyć, że połowa graczy Stardoll jest mega podekscytowana nejnowszą kolekcją LE.
Nic dziwnego, w końcu to LE ;)

Ale mam dla Was małą radę, jak i Wy możecie na tym skorzystać.

BAZAR !

Nie uwierzycie, co i za ile ludzie sprzedają w bazarku.
Każdy teraz tylko marzy o tym, by zarobić na najnowszą kolekcję LE.
Za nie wielką cenę sprzedają rzeczy warte całkiem sporo.



Ja już skorzystałam ;)
Kupiłam dzisiaj sukienkę z Amy Claire, koszulę z Archive i HB Dress.
Ile za to zapłaciłam ?
25 SD :)

Widziałam także sporo RARE, DKNY i innych, ciekawych rzeczy w cenach, które chciała bym na codzień.

Nie wiem jak Wy, ale ja dalej trochę poszperam ;)

3 komentarze:

zoorka64 pisze...

Fajnie, tylko ja nic nie mam teraz na koncie

Sznycel. pisze...

ja teraz nie mam forsy, bo wydałam na Le :<

Anonimowy pisze...

Nie mam cierpliwości do bazarków :)

Chociaż kiedyś trafiłam na sukienkę DKNY za 4 SD (na szczęście udało mi się ją kupić).