wtorek, 26 października 2010

Wasza aktywność

Wie, że mamy ro szkolny.
Nauka, zajęcia dodatkowe, zmęczenie itp.
Dobrze o tym wiem, sama to przechodzę.

Mimo to daję jakoś radę pisać tego bloga.
Chcę Wam przekazać nowości i ciekawostki z naszego wirtualnego świata, ale czasami mam poczucie, że nikt tego nie czyta.

Prawie cały mój wolny czas poświęcam na tego bloga i jest mi strasznie smutno widząc 0 komentarzy.
Nie wiem czy to wina moich notek, czy Waszego braku czasu...

W każdym razie mam nadzieję, że poświęcicie chociaż te parę minutek i czytając notkę dacie przy okazji jakiś komentarzyk.
Było by mi niezmiernie miło :)

Pozdrawiam wszystkich, Ola.


6 komentarzy:

AsssassinLove pisze...

Wiem że nic nie komentuje ale często jest tak że rzucam tylko okiem czy są nowe notki bo na czytanie mam dopiero czas wieczorem.

Zulska pisze...

Witaj:) Nie zniechęcaj się:) To jeden z najlepszych blogów jakie znalazłam na temat stardoll. Autorka wydaje się być inteligentna, ale przede wszystkim składnie pisze:P Pozdrawiam serdecznie;)

Pralinka pisze...

zgadzam sie z tobą

zoorka64 pisze...

Czasem coś napisze...

D. pisze...

Hej ja kocham twojego bloga ale czasem nie dodaję komentarzy bo jak np.robię darmówkę to o tym zapominam.Wiesz że wiele dziewczyn czyta tego bloga bo jest świetny ; )
pzdr sandrula165

Allesandra92 pisze...

M, dziękuję :)

Dziewczyny, wiem, że czasu mało, pisałam o tym. Bardzo się cieszę z samego odwiedzania, to też daje dużo radości :)

Pewnie, że się nie zniechęcę, chciałam tylko jakoś Was zachęci do komentowania co jakiś czas tylko :)