wtorek, 26 października 2010

Nowe piętro Mortal Kiss

Nie ma co, zawitała do nas wysoka moda.
I to baaardzo wysoka moda.

Ubrania z najnowszej kolekcji są dość trudne do noszenia.


Stroje są bardzo awangardowe i nowoczesne.

Odważne, proste kroje, przezroczyste tkaniny i marzczenia.
To serwuje dla nas Mortal Kiss.

Nie jednym mogą przypominać ubrania z filmów SF.
Świecące tkaniny, metaliczny blask i dziwne elementy.
Ale przecież o to w modzie także chodzi :)

Ja osobiście uwielbiam tą kolekcję.
Największe wrażenie robią na mnie nakrycia głowy.
Bardzo pomysłowe, nowoczesne i surrealistyczne.

Tą kolekcję można kochać albo nienawidzić.
Jakie jest Wasze odczucie ?

3 komentarze:

zoorka64 pisze...

Fajowa kolekcja!!! Ja kupiłam dwie pary butów i to coś co ma na głowie ta po prawej, ale zrobie to jako bluzkę :P

zoorka64

Zulska pisze...

Witaj:) To mój pierwszy wpis choć czytam już od pewnego czasu:) Stroje bardzo mi się podobają.Kupiłam bluzkę, buty, dwie ozdoby na głowę, spódnicę i pasek:) Pozdrawiam :)

Pralinka pisze...

mi w oko wpadło troche rzeczy