sobota, 25 września 2010

Wartościowe kolekcje-Voile Gift

Witam :)

Postanowiłam, że co jakiś czas będę Wam pokazywać ubrania ze sklepów lub kolekcje, których już nie ma i za które można dostać całkiem niezłe kwoty.

Po ostatniej nowości z darmową sukienką za doładowanie SS, postanowiłam zacząć od Voile Gift.

Kiedyś admini przesyłali do użytkowników maile.
Napisane w nich było, że za doładowanie sobie pakietu SS dostaną w prezencie sukienkę.
Oto przykładowy wygląd wiadomości.


Co jakiś czas sukienek przybywało, przybywało....
Admini pisali, że nie będą na sprzedaż. Jednak teraz krążą po bazarkach.

Ich ceny są różne. Od 2 SD do 500 SD :)

Poszukałam je, myślę że to wszystkie. A co najmniej większość.







Tak więc jeżeli ktoś jakąś ma niech się chwali :)

Jak je oceniacie ?
Bo w ich wyglądzie są całkiem spore różnice.

Aha, jeżeli wiecie jakie są jeszcze inne to dajcie mi znać :)

8 komentarzy:

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Super pomysł i super sukienki!

Kamila pisze...

Jak dla mnie niektore sa naprawde Fajne ;)

xxx pisze...

ja mam pomarańczową z 3 skreena :) z czwartego miałam także pomarańczową, ale sprzedałam. Nie wiedziałam że jest wartościowa i poszła za 5 sd :( :3

Little satan. pisze...

miałam 2 ale teraz mam jedną tą fioletową w ostatnich spoilerach teraz mam a miałam tą obok

Madziaa pisze...

Tą różową z ostatniego screena widziałam u jakiejś dziewczyny ;) . Szkoda że jak to kiedyś było to nie skorzystałam ;((

Anonimowy pisze...

Dzięki za ściągawkę ;). Przyda się.

No i czekam na dalsze takie notki - są świetne. Uwielbiam takie, zwłaszcza, że nie kojarzę jeszcze zbytnio wszystkich faktów związanych ze Stardollem i właściwie sama nie wiem, co jest cokolwiek warte.

Anonimowy pisze...

Ja miałem to zieloną na 1 ramiączko z pierwszego screena. Z drugiego screena miałem cimenoniebieską z jakimś wzorkiem,Taką złoto-czarną (tą pierwszą na dole) i czarno-beżową. Z trzeciego screena miałem tą czarną z różą. Niestety wszystkie sprzedałem za 2 sd bo nie wiedziałem że są wartościowe a poza tym jestem chłopcem więc i tak bym ch nie założył :) Moja siostra ma pierwszą,czwartą,siódmą i dziewiątą z pierwszego screena.Miała piątą i ósmą z drugiego screena ale tą piątą sprzedała. Miała trzecią, piątą i dziesiątą z trzeciego screena ale trzecią sprzedała. I ma jeszcze kilka z tej akcji ale nie ma ich na screenie (np. ma Layerde Party Dress) A moja koleżanka ma trzecią z czwartego screena i też ma Layerde Party Dress której nie ma na screenach. Uff rozpisałem się ;)

Anonimowy pisze...

Ja mam tą pomarańczową z ostatniego screena

palinek_13