sobota, 25 września 2010

Kohl's odchodzi

Nie wiedziałam, że kiedyś do tego dojdzie.
Byłam pewna, że sklep będzie wieczny.
A tu takie coś....

Cały sklep, wszystkie jego piętra są w wyprzedaży.
Może to oznaczać nowe kolekcje, albo jego likwidację.
Ja obstawiam ten drugi wariant.

Candie's




Abbey Dawn




Mudd


Hang Ten


Ja kupiłam tylko jedną rzecz, gdyż nie przepadam ogólnie za ubraniami z tej serii.

Nie wiem gdzie teraz osoby NSS będą mogły kupić sobie jakieś fajne ubrania.
Może to zapowiedź nowej, równie przyjaznej marki?

Poczekamy, zobaczmy.

2 komentarze:

Madziaa pisze...

Ja bym wolała żeby była nowa kolekcja ^^

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam kilka rzeczy i może jeszcze coś sobie sprawię ;). Coś mi się wydaje, że całkiem wycofują ten sklep. Chociaż, ja jeszcze za bardzo się w tym wszystkim nie orientuję ;[.