piątek, 17 września 2010

Nowe zwierzątko

Tydzień temu zmarł mój chomiczek, Rufus.
Miał aż 4 lata i chorował na raka. Wiedziałam, że kiedyś to się stanie i odejdzie.

Teraz po tygodniu już to jakoś zrozumiałam i jest powiedzmy OK.
Ale czegoś mi brakuje i chcę znowu mieć jakiegoś futrzaka do kochania :)

Piszę to abyście poleciły mi jakieś zwierzątko.
Na pewno prawie każda z Was kiedyś jakaś miała, więc coś wiecie.
Najlepiej aby ten zwierzak żył trochę dłużej, a nie tylko 2 lata.
Za bardzo się przywiązuję........

Jeżeli macie dla mnie jakieś ciekawe propozycje to napiszcie.

18 komentarzy:

zulzuleczka pisze...

szynszyla śliczny stworek zobacz sama na necie

Anonimowy pisze...

Ja poleciłabym ci ci psa albo kotka ale jeżeli nie możesz mieć , albo wolisz gryzonia to według mnie bardzo fajne są koszatniczki . Przywiązują się do człowieka i są bardzo kochane , żyją ( w niewoli ) od 5 - 8 lat .

Angelika pisze...

Np. królika. Sama miałam królika, żył ponad 4 lata.
Ale gdy odszedł... było mi ciężko. :/
Wiec cię rozumiem.

Allesandra92 pisze...

Niestety koty i psy nie wchodzą w grę. Na to rodzice akurat się ni zgodzą.
Też myślałam o szynszylu :)

Anonimowy pisze...

Ja też ci polecam króliczka , są bardzo kochane i milutkie :)

xxx pisze...

Ja bardzo polecam świnki morskie. Bardzo się przywiązują, mój nawet reaguje na swoje imię i do mnie przybiega. :). Nie są drogie w utrzymaniu. Ale to zależy od rasy. No i żyją do 10 lat :)
Też miałam chomika. Współczuję.
Pozdrawiam

Kisielowaaa pisze...

Też tak miałam kiedy umarł mój chomiczek Kisielek. Żył prawie 3 lata i strasznie było mi przykro. :(

Magdaaa007 pisze...

Ja również bardzo polecam koszatniczki. Sama mam jedną już od 2 lat:) Na początku trudno mi było ją oswoić, bo to z natury dzikie stworzenie, ale jednak mi się udało. :) teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Jest wspaniałam.
Jedank jeżeli koszatniczki nie chcesz polecam również świnki morskie. Co prawda są bardzo śmierdzącymi zwierzakami, ale i tak są fajne:) miałam kiedyś jedną. Jest bardziej towarzyska i nie boi sie ludzi tak jak koszatniczka.
;)
Magdaaa007

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Myszoskoczek bardzo ciekawe zwierzątko ;)

Anonimowy pisze...

Polecam ci świnkę morską :)

kemi14 pisze...

ja mam swinke morską

Kornelia. pisze...

Polecam króliczka ;)) Jest najsłodszym gryzoniem jakiego można mnieć . Sama mam mój to czysta maskotka ttylko chcialby zeby sie nim zajmowac i glaskac pieszczoszek. Zawsze cieszy sie na moj widok wszedzie za mna chodzi chce sie bawic i z niego taki agent ze szok ;pp
korneliahiphop

Allesandra92 pisze...

Dziękuję za Waszą pomoc.

Na razie najbardziej myślę o szynszyli. Jest dosyć duża i długo żyje. Świnki już kiedyś miałam :) Jeszcze pomyślę.

Jak już będzie to dam Wam znać.
A ma ktoś z Was szynszylka ?

Madziaa pisze...

Ja miałam koszatniczkę, ale mi uciekła . A szynszyla nie miałam :]

Kamila pisze...

Moze Swinka ja mialam ja 4 lata niestety zmarla w te wakacje :( Naprawde to fajny zwierzak .

ola_pattinson pisze...

Polecam świnkę morską. To są naprawdę słodkie zwierzątka sama jedną mam. Żyją bardzo długo.
Przykro mi z powodu śmierci twojego pupilka

Anonimowy pisze...

Przykro mi z powodu Twojego chomiczka ;(.

Nigdy nie miałam zwierzaka w niewoli, więc nie wiem, co Ci polecić ...

Anonimowy pisze...

ja polecam ci królika. są to najmilsze zwierzątka sama ma jednego i nazywa się puszek. jest naprawde słodki :-)

Bardzo przykro mi z powodu śmierci twojego chomiczka
serdeczne pozdrowienia ^^