piątek, 17 września 2010

Miss Couture 2010

Nie wiem czy wiecie, ale dziewczyny z bloga Hotbuys Bazzar zorganizowały wielki konkurs.
Chodzi o wytypowanie Królowej Couture.

hotbuysbazaar.blogspot.com

Nagroda główna to SS na rok, a do tego jeszcze SS na 4 miesiące i 2 miesiące.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga i należeć do ich klubu na Stardoll.

Trzeba zrobić strój haute couture na Stardoll. Może być w Starplazie, apartamencie, scenerii lub albumie.

Ja już wzięłam udział,a oto moja praca.


Szczerze, co o tym myślicie ? Bierzecie udział w tym konkursie ?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ej a napiszesz jak nazywa sie dziewczyna która ma ten klub i jak nazywa sie blog ? plisss misssnanuna

Allesandra92 pisze...

Link już w poście, a nazwa klubu to hotbuys_bazaar.

Madziaa pisze...

ja nie biorę udziału, bo tam wszystko po, angielsku pisze :)

Alexandra ♣ pisze...

wow , świetna stylizacja :)

Anonimowy pisze...

Świetnie, Olu!

Ja nie biorę udziału, bo i tak mi nie wyjdzie ;)