sobota, 11 września 2010

Nagrody za komentowanie

Aby Was zachęcić do komentowania postanowiłam coś zorganizować.
Będzie to tzw. Komentator tygodnia.

O co chodzi?
Chodzi o to, że osoba która skomentuje najwięcej postów w danym tygodniu dostanie nagrodę.
Jak na razie będą to prezenty.
A gdy zostanę SS można liczyć na zakupy w bazarku.

Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i będziecie aktywniejszymi czytelnikami ;)

Komentatora będę ogłaszać co niedzielę, aby każdy mógł zobaczyć czy wygrał.

Zapraszam.


6 komentarzy:

xxx pisze...

Super pomysł. :) mi się podoba. Śliczne jest to zdjęcie które dodałaś :)Pozdrawiam

Kamila pisze...

Bardzo fajny Pomysl . Podoba mi sie :) !

@KaRolCia_33 pisze...

O ale ekstra:)Mi się to bardzo podoba i zachęci obserwatorów;)

Iss pisze...

dobry pomysł

Anonimowy pisze...

Heh, to mnie zachęci do logowania się na bloggerze ;P.

Gwen12334len pisze...

Bardzo fajny pomysł ;D
A może dodasz jeszcze reklamę w poście??


Gwen12334len