sobota, 11 września 2010

LE Autumn/Winter 2010/11 podsumowanie

Nie dawno zorganizowałam sondę .
Chciałam się dowiedzieć na ile oceniacie najnowszą kolekcję LE.
40 % z Was dało jej 4/5 pkt.
Czyli mniej więcej kolekcja Wam się spodobała.

A oto taka moja mała ocenka :)

Na początek wszystkie piętra sklepu.




Plusy

Pierwsze za co podziwiam Stardoll-styl.
Styl nie łatwy do noszenia, ale w dobrym wydaniu bardzo efektowny.
Kolekcja utrzymana była w motywach zwierzęco-myśliwskich, co wzbudziło kontrowersje.
Jednym nie podobały się ubrania, inni oskarżali Stardoll o propagowanie noszenia futer....

Jeżeli chodzi o ubrania.
Perełkami kolekcji były buty. Bardzo ładnie zaprojektowane chociaż było ich troszkę mało...
Dodatki są równie obiecujące. Skórzane rękawiczki, zwierzęce czapeczki czy finezyjne kołnierze ożywią i urozmaicą wiele stroi.

Boskie są również szorty i torebki, które są dopracowane.

Minusy

Ta kolekcja LE wychodziła na raty. Po wyjściu drugiego piętra niespodziewanie ukazało się jeszcze 3.
Nie było to za fajne zagranie, gdyż większość wydała kasę na dwa poprzednie piętra.
To co mi się nie spodobało to za duże wykorzystanie wzorów.
Rozumiem, że krata może być fajna, no ale cały kraciasty strój?
Do tego rajstopy z jedną nogawką, nie za ładne topy i mała ilość sukienek.

Podsumowując, najnowsza kolekcja LE budzi skrajne emocje.
Pomysł dobry ale efekt końcowy mocno średni.

Na koniec pokażę Wam kilka moich pomysłów, które bardziej widzę w tej kolekcji LE.
Ubrania stylowo pasują i są dużo ładniejsze od tamtych niektórych......



Zgadzacie się z moim zdaniem?

5 komentarzy:

Madziaa pisze...

Ja nic nie kupiłam z tej kolekcji, bo nic mi się nie spodobało, jedynie te buty niebiesko - czarne :))

Unknown pisze...

Mam takie samo zdanie. : )

Anonimowy pisze...

Widzę, że nawet się zgadzamy ;).

Dla mnie i tak najlepsze były rękawiczki, reszta taka sobie ;P.
Kocham te 3 sukienki z pierwszego zdjęcia, które dodałaś jako propozycje! Marzenie... pewnie takie byłyby po 400 SD, heh.

Ewanilla pisze...

Ja nic nie kupiłam. Nie podoba mi się, prócz tych botków i rękawiczek. Poza tym, masz rację! Te zdjęcia, co dodałaś, są świetne na LE. Ale pewnie byłyby drogie jak...wiecie,xD

Gwen12334len pisze...

Cóż ja osobiście kupiłam:
1 Spódnice
1 Parę butów
1 Koszulkę
1 Parę rękawiczek
1 Sweterek
3 pary podkolanówek.
Osobiście uważam,że ta kolekcja była dość tania.Ale były wyjątki.Mam na myśli torebki.125 stardollarów za jedną!!?? Bez przegięć.Wkurzyło mnie także wychodzenie LE na ''raty''...Osobiście były lepsze kolekcje ale ta była bardzo ładna ;)
Postawiłam w ankiecie 4/5,ponieważ nie było jakiegoś majsterszyku ale zawsze coś ;D
Najbardziej mi się podobało te podkolanówki,buty niebiesko-czarne i rękawiczki.
Co do tych zdjęć-Zgadzam się w 100 %.


Pozdrawiam Gwen12334len.