środa, 25 sierpnia 2010

Ważne ogłoszenie-znowu

Drogie czytelniczki,
bardzo dużo myślałam o tym wszystkim co ostatnio Wam zdradziłam.
Przeczytałam również wasze komentarze, za które bardzo dziękuję.

No i decyzja zapadła.
Zostaję :)

Doszłam do wniosku, że dam z tym wszystkim radę.
Może nie będę pierwsza, która opisze nowości, darmówki i te inne sprawy, ale to nie powód by nie pisać.
Na pewno codziennie znajdę przynajmniej chwilkę na to wszystko. A o nie chodzi o to kto pierwszy, tylko jak i co przekaże. Prawda ?

Wasze komentarze bardzo mnie rozczuliły i nie ukrywam, że zdziwiły.
Reakcja niektórych osób była dla mnie bardzo budująca, ponieważ widzę, że mam dla kogo pisać i ktoś tą pracę docenia.

Dziękuję Wam wszystkim za to i mam nadzieję, że nadal będziecie mały o mnie i o moim blogu takie dobre zdanie.

Ściskam mocno :)
Allesandra92


5 komentarzy:

Eszka pisze...

Fajnie!:) Masz rację. Gdyby miał istnieć wyścig "kto pierwszy ten lepszy", to w rzeczywistości istniałby 1 lub 2 blogi o nowościach, a przecież jest ich o wiele więcej. Wielką sztuką jest to, by klimatem bloga i notkami "przyciągnąć" uwagę czytelników. Tobie się to udało:D

AsssassinLove pisze...

Pamiętam jak zaczynałaś tego bloga

muchacita pisze...

supeer ze zostajesz znakomita decyzja :)

Anonimowy pisze...

Jesteś super!!!!
Dziękuje Ci bardzo za to że zostajesz;),
ale no i co z tego że ty nie pierwsza napiszesz o darmowych rzeczach albo o HB.
Pójdę w tym roku do 4 klasy, i też nie będę mieć czasu wchodzić na stardoll, bo chodzę też na balet i dodatkowy angielski, będę musiała mieć też czas na naukę.
P.S;Jeszcze raz dziękuje, wciąż mam popsuty kąp i mam w ciągle anonimowy;D
Napisała:miranda8432

I_love_dance___ pisze...

cieszę się ;)