środa, 25 sierpnia 2010

Sunny Bunny już jest

Więc tak jak pisałam, Sunny Bunny przygotowała dla nas nowe artykuły.
Trudno nie zauważyć, że połowa z nich jest ozdobą twarzy jak np. naklejki w kształcie tęczy.
Nowością również nie jest duże występowanie japońskich akcentów.

No ale przestańmy się czepiać ;)



Moim zdaniem najlepszym artykułem kolekcji są sztuczne rzęsy.
Bardzo dobrze, że nie są w parach tylko pojedynczo. Dzięki temu pasują do wielu kształtów oczu.Ogólnie bardzo ładnie się prezentują.
Ich minusem jest to, że kosztują 6 SD i są tylko dla SS.


Pojawiły się również nowe wzory kolczyków, które podobają mi się o wiele bardziej niż poprzednie.
No bo kogo nie zmiękczy taka słodka panda ?

Podsumowując kolekcja jest niezła, wiele rzeczy jest dla NSS oraz pojawiły się dwie rzeczy do apartamentu-słoneczko, logo marki oraz króliczek.

A wy co sądzicie o nowej odsłonie Sunny Bunny ?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

najbardziej podoba mi się wisiorek w kształcie loda ten na patyku i w rożku ale tego w rożku nie może znaleźć jako kolczyki

muchacita pisze...

jak mowilma nie lubie tego sklepu o jedynie te rzesy sa ok ale za drogie

zoorka64 pisze...

Ja lubię ten sklep. BO kocham dodatki!!

Anonimowy pisze...

Mi się podoba ta kolekcja. Cukierek <3
Zapraszam do obserwowania - http://stardoelle.blogspot.com/