środa, 11 stycznia 2012

Odświeżone wnętrza

Admini zabrali się za zmianę aranżacji w sklepach. Co jest dobrym pomysłem, przyda się jakaś nowość.
I tak zaczęli od sklepu Evil Panda oraz RIO. Według mnie miało to związek z wpuszczeniem specjalnych linii ubrań do tych sklepów.

Dziś natomiast do listy sklepów dołączył Pretty in Love.Na dzień dzisiejszy wygląda tak.


Muszę przyznać, że teraz wydaje się bardziej przytulny. Kolory i dodatki oczywiście wpasowane w ideę sklepu. Jedyne co mi przeszkadza to ta ogromna róża na schodach - co ona tam robi?

Tak natomiast wygląda Evil Panda i RIO.



Mam tylko małe "ale" do RIO - za nic nie pasują mi tam schody...W porównaniu do reszty, sklep nie został jakoś bardziej dopieszczony.

Podobają się Wam?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

PiL zaskoczył mnie. i to pozytywnie. na zwracałam uwagi na tą różę - zupełnie mi ona nie przeszkadza.
zakochałam się w tym sklepie. dodatki są genialne. <3
Co do Evil Panda - też jestem zaskoczona, ciuchy mają charakter. są w neonowych kolorach, to też duży plus. Rio nigdy nie lubiłam i mam bardzo mało ciuchów z tego sklepu. jest po prostu kiczowaty i tyle.