sobota, 31 grudnia 2011

Hity i kity roku 2011 - wasze propozycje

Koniec roku to czas podsumowań. Możemy go porównać z pozostałymi latami pod wszelkimi względami.
Zazwyczaj jest to poziom, wykonanie i ceny ciuchów, większe wydarzenia, promocje, nowości ale i społeczność Stardolla.

Jestem bardzo ciekawa, co dla Was jest kitem i hitem kończącego się, 2011 roku? 
Co zrobiło na Was największe wrażenie, a co dobiło? 

Wszelkie propozycje piszcie w komentarzach. Notka ukaże się jak najszybciej (:


3 komentarze:

Ania pisze...

Dla mnie kitem są:
- ceny i jakość ubrań w Starlazie
- tegoroczne kolekcje LE
- czonkowstwo Royalty ( mam, ale bez niego zyło by mi sie tak samo, zbędna opcja"
- kitem jest dla mnie również zakładanie blogów o Stardollu, czołóka w tej kategori juz jest, baaardzo ciężo jest się przebić, na każdym blogu zresztą jest to samo więc nie widze większego sensu w zakłądnaiu takich blogów)
- kitem dla mnie są statuetki za gry.
- wileki kit - lalki z olbrzymią ilością kolczków i sztucznych rzęs.
-
Hity:
- projektowanie bizteri
- starmonety ( mimo że zdnia na ich temat sa podzielone, dla mnie to hit)
- kalendarz HB ( neiktóre rzeczy łądniejsze od niejenego HB)


Hitów zbyt wiele nie ma... Niestety.

annakondzia

Anonimowy pisze...

Kity:
-wysokość cen
-jakość ubrań które miały być tegorocznym hitem
-skóra tzw solarka- wygląda ohydnie i jest bardzo niemodna

Hity:
-dodatki w starplazie (torebki itp)
-możliwość kupowania rzeczy dla nie ss posiadając stardolary
-możliwość robienia biżuterii

Anonimowy pisze...

Kit - najnowsze LE, Antidote, kalendarz adwentowy,
ceny hb,
styled outfity (oprócz gangster glam. <3),
archive (tragedia..)
Miss Sixty - masakra, kicz i tandeta powszechnie ukazana w ciuchach,
makijaż "na szopa"
połączenie - blond włosy + cera murzynki,
absolutne bezguście ukazane w Catwalk,
darmowe lalki dla SS.

hity - letnie LE (koszulki Love someone są cudowne. <3)
torebka inspirowana Diorem (ta fioletowa z PiL)
cudowne dodatki,
dostawa w Killah i letnia i zimowa,
kosmetyki do włosów i lakiery,
wyprzedaże. <3
listopadowe HB,
sponsorowane kluby (zwłaszcza ten disneyowski)
Versace dla H & M w wersji stardoll
Kalendarz hb.