poniedziałek, 17 października 2011

Nowe Hot Buys: Torebki i sweter

Bardzo was przepraszam, że nie piszę. Niestety, nauczycielki w moje szkole są chore psychiczne, ponieważ codziennie robią kartkówki, więc brak mi czasu na cokolwiek...

---

Do starplazy w ciągu dwóch dni weszła aż trójka nowych HB
Są to Sweter, który kosztuje 15 sd...

...Oraz Torebki. Możemy kupić obydwie za 24 sd.




Sweter Strasznie mi się podoba.
Dollka sprawia w nim wrażenie jeszcze chudszej.
Natomiast torebki...Są po prosty kiczowate. Uważam, że stardoll oszpecił je tymi kiczowatymi gwiazdkami.

Oryginał swetra nie znany, torebki pochodzą natomiast od Vivenne Vestwood.


Podobaja sie wam hot buysy? Kupicie je?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

sweter kocham, torebki mi się podobają. ;)
Na razie stać mnie tylko na torebkę. ;(