piątek, 16 września 2011

MSW - runda 2.

Już są! Dziś ujawniono kandydatki o tytuł MSW.
A oto i nasze, polskie miss.


Esther001
    AmfijaSmiley
    Lika_90
    Kamila_hey
    ChicZuzka
    Jarix7
    AnnDoll88
    Karoli128
    ChicZuzka0
    Katherina.
    Chelsea-Lena
    Agnieszka111333
    GoldBleble
    ChickZuzka1
    Mayly1968
    JessssLove
    prada55
    dudaczek
    Mariko-12
    Toxic_Candy

Wybór ich jest dla mnie jednak troszkę nietrafny...Jest sporo lepszych użytkowników.
No cóż, na szczęście są tu Esther001 i Lika_90. To moje kandydatki (:

Ciekawe jest to, że są 3 osoby o podobnym nickach - ChicZuzka, ChicZuzka0, ChickZuzka1. 
Wszystkie 3 wyglądają prawie tak samo i właścicielem każdego z nich jest chłopak...
Dziwne.

Kto jest waszym faworytem ?

3 komentarze:

Stefa pisze...

Agnieszka111333 bo to moja koleżanka:)

Olaaa299 pisze...

Ja głosuję na Chelsea-Lena ;]
Tak jakoś mi się spodobała ;p

Anonimowy pisze...

Ja na nikogo nie głosuję, nie lubię takich pomysłów. Bez sensu , trzeba ciągle spamować... -.-