niedziela, 25 września 2011

Modna jesień - Gucci

Gucci zaprezentował nam w tym sezonie kolekcję, która wyznacza główne trendy tej jesieni.
Są one świeże, zaskakujące i niezwykle spektakularne.

KOLORY

Nie szarości, nie czernie, nie biele.... Marka proponuje nam soczyste fiolety, głębokie szmaragdy, niebiańskie lazury, elektroniczne pomarańcze czy kuszące czerwienie
Wszystko to zestawione w total looku, zmiksowane lub ujarzmione czernią.


MATERIAŁY

Futro, futro, futro ! Ma tylu przeciwników ilu zwolenników. Sztuczne czy prawdziwe (ja preferuję te 1.) futro jest obowiązkowym dodatkiem każdej fashionistki. 
I nie chodzi tu o brązy czy beże -kolory wpędzające w stany psychiczne będą dużo lepsze. Pokaż się !


Węże, aligatory, jaszczurki...Skóra gadów to kolejny modny, dziki motyw.
Najlepiej wyglądają solo - w połączeniu z neutralną resztą. Muszą w końcu zabłysnąć.


Nie można też zapomnieć o prześwicie - pokaż swoje nogi !
Oczywiście w wersji maksi.


DODATKI

Jeżeli chodzi o dodatki, mamy możliwość w wyborze kapeluszy, zwiewnych apaszek, skórzanych rękawiczek, eleganckich torebek, wąskich paseczków.
Jest naprawdę z czego wybierać.


MAKIJAŻ

Krwistoczerwona szminka, delikatna kreska nad okiem i kuszące rzęsy - proste i stylowe.



Jak Wam się podoba kolekcja ? Czy któryś trend przypadł Wam do gustu ?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

o łaał . Ta kolekcja mnie ździwiła ; D ... Fajnee . :)

LaurciaaxD

Iss pisze...

Fajna ta kolekcja:)Najbardziej spodobało mi się futro. Mam nadzieję tylko że to futro sztuczne:)

Iza3112

Kaśka. pisze...

ooo ja chcę na taki pokaz ! Najlepiej w 1 rzędzie ;dd

Anonimowy pisze...

Kolory! Mocne, nasycone! Uwielbiam to. I futro. Oby sztuczne. O dziwo, jestem dumna z ich pomysłów i bardzo mi się podobają. <3