sobota, 10 września 2011

Chinese Inspiration

Moje życie zmieniło się diametralnie.Wszystko przez jakże kochaną szkołę.
Wstaję po 5, wracam około 17... O śnie nawet się nie wypowiadam.
Dodatkowo natłok zadań, terminów, powtórek..Ooo, zaczynam też robić prawko.
Radzę uważać na ulicach Bydgoszczy (;

Boska marynarka HB jest genialną modernizacją kultury Wschodu.
Motywy roślinne, wąski paseczek i kolorystyka..Cudo.
Od początku nie wiedziałam jednak, co z nią zrobić.

Wyszło co wyszło.

Może nie jest genialnie, ale dopiero wychodzę z twórczego dołka :c





marynarka - Folk ( Armani Couture )
top - spódniczka Pretty in Love Heart Shop
spódniczka - top Stardoll + Basic
torebka - Givenchy
buty - Decade of the teens

Gold Panda - You

3 komentarze:

weronika pisze...

Ta marynarka strasznie mi się nie podobała, gdyż do niczego nie pasowała. To połączenie jest świetne!

A co do szkoły to mam praktycznie tak samo, z tym, że ja wychodze o 6 a wracam o 18, RZEŹNIA

weronika pisze...

kurde to nie tak miało być, chodził omi o to, ze wczesniej mi się nie podobała a tutaj prezentuje się świetnie. ALE KRĘCĘ, OJOJOJ

Allesandra92 pisze...

Spokojnie - zrozumiałam to tak, jak chciałaś (;

Uff, czyli nie tylko ja się męczę.