środa, 10 sierpnia 2011

Nie ma mnie - wyjazd

W końcu zebrałam się na jakiś w miarę dłuższy wyjazd. 
Jutro wybywam  nad morze, wracam w niedzielę po południu.

Może to nie jest aż tak dużo, ale dla mnie dobre i to (:
W końcu trochę odpocznę, wyrwę się stąd...To mi się przyda.

Nie będę wchodziła na Stardoll ani na blog -moim kontem będzie opiekować się kuzynka.
Tak więc nie będę odpisywać teraz w mojej KG.

Bloga powierzam Gwenny.

Życzę Wam mile spędzonego czasu, słoneczka na niebie i radości z tych powolutku kończących się wakacji (:
Pozdrawiam, Ola.

3 komentarze:

Anonimowa pisze...

Miłego wypoczynku. Będzie dobra pogoda, mówię Ci to. Zamówiłam specjalnie dla Ciebie. Baw się dobrze. :)

izusiia;** pisze...

Miłych wakacji Olu :)

Caroline Livre pisze...

Miłego relaksu nad morzem i podziwiania widoków ;)