wtorek, 16 sierpnia 2011

Hot Buys Leblon Skirt

Do Starplazy wszedł dziś o północy nowy Hot Buys.
Dziś jest to spódniczka, która kosztuje 18 stardollarów, więc jest tylko dla SS.

Myślałam, że będzie kosztować jakieś 16 stardollarów...
Ale na szczęście jej wykonanie rekompensuje 'zawyżoną' cenę.
Oryginał pochodzi z H&M.

Realna wersja podoba mi się troszkę mniej.
Ale i tak wyruszam dziś na jej poszukiwania do H&M.
Przyślę wam zdjęcia, jeżeli uda mi się ją znaleźć

A jak wam się podoba spódniczka? Macie zamiar ją kupić?

5 komentarzy:

kemi14 pisze...

mi szkoda pieniędzy :(

izusiia;** pisze...

Nie kupuję jak dla mnie jest beznadziejna ;p

muchacita pisze...

jest sliczna szkoda ze ss mi sie skonczylo ale warta jest swojej ceny
moim zdanime tez orginal jest troszke gorszy

Caroline Livre pisze...

Śliczna.Po prostu piękna.Najlepsze HB !!!!

łiiiiii!!!!

Anonimowy pisze...

Mam ją w realu, podobnie jak bluzkę z tygrysem .