piątek, 19 sierpnia 2011

Hot Buys Bow Heels

Nowy Hot Buys zawitał dziś do straplazy.
Są to dziś śliczne buciki, które kosztują jedynie 12 sd.

Są bardzo ładne. Cena też nie jest zbyt duża. Czyżby w końcu ceny wracały do normy?
Na chwilę obecną ich nie kupię, ponieważ brakuje mi troszkę stardollarów.

Wiele blogów podaje inny oryginał: Prada, Topshop, Valentino itd.
Dlatego zdecydowałam, że to Ola doda prawdziwą wersję, ponieważ to ona jest właścicielką.

Edit. od Oli.

Określenie pochodzenia tych butów jest straaasznie trudne.
Według mnie jednak inspirowane są tymi od Valentino.

Możliwe, że dodano platformy od Prady.
Szukając, trafiłam też na Fendi.

Jednak nadal obstawiam, że to Valentino (:

A jak wam się podobają? Kupicie?

2 komentarze:

izusiia;** pisze...

Mi się nie podobają

Anonimowy pisze...

stawiam na Valentino ;)