sobota, 27 sierpnia 2011

Casting na redaktora !

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Jak wiadomo, wiąże się to z mniejszą ilością wolnego czasu.
Możliwe, że moim przypadku będzie go bardzo mało - od września rozpoczynam klasę maturalną.
Więc wiadomo, z czym się to wiąże...

Dlatego szukam redaktorów (:

Szukam osób, które będą miały dość sporo wolnego czasu. W miarę możliwości, oczywiście.
Muszą być kreatywne, nie robić błędów ortograficznych, dbać o bloga, pisać regularnie.

Najchętniej przyjęłabym 2 osoby :
  • pierwsza od spraw modowych - w zakres wchodzą stylizacje, poradniki, modowe newsy
  •  druga - osoba potrafiąca pisać ciekawe artykuły
Oczywiście te zajęcia nie zwalniają ich od pisania podstawowych notek (:

Tak więc jeżeli jesteś chętny, myślisz, że się nadajesz - zgłoś się !

Zapraszam na pogawędkę na GG lub mailu.
Moje namiary :

e-mail allesandra92@onet.eu
GG 24937896
 

13 komentarzy:

emo-tola pisze...

Zgłaszam się : ))

znix pisze...

Cześć,
Na stardoll jestem znix ,mam 13 lat. Nie kopiuje innych -jestem oryginalna. Oczywiście umiem posługiwać się bloggerem bardzo dobrze jak na to ,że konto jest nowe. Mam powyżej 500 SP na chwilę obecną na moim koncie widnieje ich 2230. Stardollarów jak i Starmonet mam dosyć sporą sumkę ;). Zazwyczaj nie robię błędów ortograficznych i stylistycznych ,lecz jeśli jakiś zauważę od razu poprawiam. Zawszę mam szczere chęci i często pomagam jak tylko mogę. Jeśli chodzi o czas wolny mam go dużo i z chęcią będę go wykorzystywać na tym blogu. Mam dużo pomysłów co do bloga ,których na razie nie będę ujawniać. Mam nadzieję ,że podejmiecie dobrą decyzje i mnie przyjmiecie do swojego grona.
PISAŁAM/PISZĘ NA:
-stardoll-w-sercu.blogspot.com (202 obserwatorów) Stan obecny: nie piszę ,właścicielka sprzedaje bloga
-stardollowedolleczki.blogspot.com (359 obserwatorów) Stan obecny: nie piszę ,właścicielka "odnowiła" bloga i nie ma mnie już w redaktorkach
-stardollowe-triki.blogspot.com (162 obserwatorów) Stan obecny: piszę
A więc mam trochę doświadczenia z blogowania.
Chyba tyle chciałam przekazać.
Pozdrawiam
znix

Klaudia pisze...

Zgłaszam się.
Nie będę tu się specjalnie rozpisywać, powiem tylko, że spełniam wszystkie wymagania.
Chciałabym być redaktorką do spraw modowych.

Jeśli chcesz zajrzyj na mojego bloga-
klaudiakociara.blogspot.com

~klaudiakociara

Anonimowy pisze...

Witam. ; >
Mój nick na stardoll to helokitty111 lub swenna. Mam 14 lat. ; > Wielkiego doświadczenia w pisaniu blogów nie posiadam, ale chętnie się nauczę. ; >
Starpunktów posiadam na jednym koncie obecnie 995, a na drugim ok. 1500 . ;> Kasa kompletnie się mnie nie trzyma, za równo na stardollu jak i w realnym życiu. Więc ze sponsoringiem nagród będzie raczej krucho, bo superstara na razie mieć nie będę, a po za tym, kompletnie nie mam pojęcia jak sie te całe stardolary przekazuje. :D Błedów ortograficznych nie popełniam prawie wcale, najczęściej zdarzają mi się literówki. Lubię pomagać i staram się to robić możliwie jak najczęściej. Głosuję na innych, bo lubię się cieszyć z sukcesu innych. Na swoje sukcesy raczej nie liczę, a jeśli tak, to po cichu, bo wolę, żeby ktoś inny się spełnił. Mam na prawdę wieeele pomysłów i co chwilę przychodzą mi do głowy nowe. :) Bardzo lubię pisać i pisze bardzo dużo i w realnym świecie i na komputerze. Interesuję się modą, ale nie jakimiś super hiper mega drogimi ciuchami. Wystarczą mi zwykłe sieciówki, na stardoll wyznaję tę samą zasadę i staram się jej trzymać. Mam swój własny styl, szukam inspiracji, nowych rzeczy. :) Nie ściągam od nikogo, bo to do niczego nie prowadzi. :) Więcej info proszę na konta na stardoll, dziękuję. :)

Klaudusia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
toffikowaa pisze...

hej, z checia bede redaktorka na twoim bloogu , sorrki za brak polskich znakow, ale na laptobie mam n iemieckiego windowsa, bo mieszkam w niemczech , ale oczywiscie na 2 kompie mam polskie znaki, xd
mialam blooga, ale nie moglam znalezc redaktorki i wgl. malo odwiedzin , wiec skonczylam na nim pisac , z racji iz mieszkam w niemczech wakacje mam dopiero od lipca , ale mam duzo wolnego w czasie kiedy ty chodzisz do szkoly, na stardoll jestem toffikowaa58 , napisz do mnie na stardoll lub gg 34961829

lady-barbie- pisze...

Cześć, chciałabym zostać redaktorką 1. Miałam już wcześniej bloga ale o innej grze, więc mam nie jakie doświadczenie.
Mój login na stardoll

Madi997 pisze...

Zgłaszam się.

*obsługuję wiele programów bo zajmuję się grafiką[nagłówki, prezentacje], a moje ulubione programy to Gimp, Make up pilot, [paint też ;D ]...

*jeżeli chodzi o spoilery to nie ma nic łatwiejszego ;D heh ;]

*linkować obrazki umiem na tinepic, imageshack [jeżeli trzeba to na innych też ]

*z ortografii jestem świetna ;] Świadczą o tym 5/6 z testów z Polskiego

Coś o mnie; Jestem Natalia i mam 14 lat.Jeżeli będzie taka potrzeba to znam języki; angielski, rosyjski i białoruski.Jestem dobrą uczennicą. Na stardoll poświęcam wiele czasu, nawet w ciągu roku szkolnego.Nauka nie zajmuje mi wiele czasu,więc jestem przekonana, że co dzień parę godzinek będę poświęcać na stardoll oraz bloga.Gram w to już około 3-4 lat...Mam wiele pomysłów na posty, lubię poznawać nowych ludzi, więc dbam o to, żeby moi czytelnicy byli traktowani Ok.:) mam 4980sp i ciągle rosną...Obecnie jestem SS i mam wystarczającą sumkę sd. Piszę też gościnnie na innym blogu :)



Liczę, że rozpatrzysz moją prośbę.
Pozdrawiam Madi997

Haaaniutkaaa pisze...

Zgłaszam się.
Mam na imię Hania, w lipcu skończyłam 13 lat. Chciałabym zostać redaktorką do spaw mody. Dlaczego? Po pierwsze kocham tworzyć stylizacje. Tworzenie czegoś nowego i pokazywanie prostych rozwiązań są moim hobby. Stardoll daje wspaniałe możliwości, jednak nie wszyscy potrafią je wykorzystać. Znam wiele styli, wiem jak powinna wyglądać prawdziwa królowa wybiegu. A wracając do mnie, mogę o sobie powiedzieć, uśmiechnięta optymistka. Jestem troszkę szaloną postacią, która nie boi się ekstrawaganckich rozwiązań. Po za tym jestem troszkę nonszalancka. Kocham blogi szafiarskie, które dość często odwiedzam. Zakupy to moje drugie imię. Chciałabym zostać redaktorką tego bloga, ponieważ myślę, że mogę wnieść tu dużo nowego w sprawach mody. Myślę, że mogłabym pomóc naszym koleżankom ze stardoll dobrze się ubrać, a raczej dobrze ubrać ich lalki. Jeśli zostałabym przyjęta mogę obiecać wiele ciekawych postów i cenne lekcje. Co do stardoll to wchodzę na niego codziennie, kiedy nie jestem w szkole. A lekcje mam od 8 do 14, maksymalnie 15, więc czasu na pisanie mi nie brakuje. Co do mojej ortografii to z polskiego miałam szóstkę, wszystkie dyktanda piszę idealnie, więc nie widzę w tym problemu. Jestem gotowa stawić czoło pisania na tym blogu. Mam nadzieję, że mam szansę. Na stardoll jestem 111inna. Dziękuję za przeczytanie.

Nelka pisze...

Witam , jestem Abbey . Pisałam wcześniej na wielu blogach . Mam stardolary na bieżąco tylko jest jeden pechowy miesiąc w którym nie mam . Jest to właśnie październik . Ale niedługo się kończy . Piszę poprawną polszczyzną . Na stardoll jestem od 2009 roku . Mój nick to missaga338 . Mam 4000 starpunktów , mnustwo HB DKNY i LE . Mam własny styl , nigdy nie kopiuję . Najwyżej mam jakieś inspiracje u danej osoby .Do użytkowników podchodzę bardzo miło , potrafiam z nimi rozmawiać godzinami . Jestem bardzo przyjacielska i nienadużywam ;> ;]] czy ;33 [emotikony] , potrafię pisać bardzo długie posty , na temat oczywiście . Jeśli chodzi o mnie to mam 14 lat i kocham Marilyn Monroe i Amy Winehouse . Organizuję dużo MK i dużych konkursów . Bardzo zależy mi na pisaniu na tym super blogu . Jest na temat i bardzo podoba mi się jego wygląd . Jestem doświadczona w pisaniu , pisze na blogach już rok . Znam ciekawe tematy na posty , i być może opublikuję je właśnie na tym blogu . O , dodam jeszcze , ze nigdy nie używam pokemonowych literek jak np.: ''HeJoO LlUuDdZzIiSsKkAa'' chyba że czasem się wygłupie i napisze np. ''myśli że jest taka krejzi!'' powiedzy . Stardoll jest dla mnie bardzo fajną grą w której mogę się wykazać i pokazać innym mój styl . Oczywiście piszę bardzo regularnie posty i mogę sie czasem nawet bardzo rozpisać ;] . Jak wspomniałam kolekcjouję HB DKNY i LE . Więc napewno jako 1 będę wiedziała o nowościach o np. nowych hb . Od razu wtedy to publikuję . Na miesiąc piszę około 30 postów , w czym 1 przypada na dzień . Chociaż czasem mogą być 2 lub nawet 3 . W każdym dodaje jakąś fotkę . Chyba że są to jakieś wyniki naprzykład . Bardzo podoba mi się Twój styl bycia . Bardzo chciałabym pisać tu , jak już wspomniałam . Mam nadzieję że pomimo późnego oddania zgłoszenia mnie przyjmiesz . Dziękuję ;3 .
Abi , pozdrawiam .

Rołzi pisze...

Zgaszam się oczywiście :) Nie popełniam błędów ortograficznych i w pisaniu. Będę starała się pisać ciekawie i na temat. Mam na imię Marta i 03.04 skończyłam 13lat. Na stardoll jestem ok. półtora roku.Mam 3032starpunkty. Dużo stardolarów i starmonet na konkursy. Na stardoll wchodzę codziennie.Mam dobre chęci i zapał do pracy. Bardzo podoba mi się blog i chętnie będę pisać tu jako redaktorka potrafiąca pisać ciekawe artykuły.
Pozdrawiam :) Rose4400

martynka2222 pisze...

Mam na imię Martyna. Ma na stardoll 2046starpunktów. Interesuję się modą i bym chciała być od spraw modowych. :)
Mam poprawną ortografię i wspaniałą wyobraźnię bym mogła robić metamorfozy i robić ciekawe artykuły na temat makijażu i ubioru. W razie co mam dużo kosmetyków, ubrań i akcesoriów. Dziennie spędzam przed komputerem dużo czasu i lubię pisać a przede wszystkim piszę bardzo szybko. Potrafię za linkować obrazek i załadować do posta (to każdy chyba potrafi ;>)
Mam pełno pomysłów na bloga i ciekawe tematy ;3.
Nigdy nie przeklinam a tym bardziej na blogach czy tam stardoll. Mój nick to martynka2222.
Moje hobby to moda, projektowanie ciuchów i fotografia i oczywiście stardoll!!
Mój ulubiony kolor to: fioletowy, czarny i błękitny.
Mój wiek to 11 lat.
Ale z zachowania to mam nawet 13 lub 14 =)
Kocham styl EMO,Fallen Angel i ogólny czarny z czerwonym. :P
Zapraszam do mojego apartamentu ale informuje o remoncie u mnie więc nie mam na razie za ładnie ale zaraz po nim będzie (mam taką nadzieję) Ładnie.
Mam nadzieję że mnie przyjmiecie.
martynka2222

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Zgłaszam się strzadala .
A więc mam na imię Dominika mam 15 lat , na blogach piszę szczególnie porady , ciekawe artykuły , porady i oczywiście konkursy z wielkimi nagrodami . Nawet często wykupuję reklamę danego bloga , kiedyś kupiłam na stardoll-i-my.blogspot.com w całym poście . Przed komputerem spędzam m.i.n 7 godz , na co wiadomo spędzam czas na stardoll , blogi i inne komunikacje . Z ortografii miałam 6 więc nie popełniam błędów ortograficznych . Czytam szybko , chodziłam na kurs czytania w minutę mogę przeczytać 3000 znaków . Mój nick na stardoll to strzadala . Prawdziwe mówiąc moim marzeniem jest pisanie tutaj , jedno marzenie pisana na blogu się spełniło mam nadzieję że tutaj moje też się spełni . Mam nadzieję że mnie przyjmiecie , chociaż na czas określony , pozdrawiam Dominika .