czwartek, 21 lipca 2011

Zmiany w komentatorach tygodnia !

Zauważyłam, że niektóre osoby komentują ten sam post kilka razy.
Rozkładają zdania na wyrazy, stawiają jakieś znaki interpunkcyjne czy emotki.
Mam zamiar to zmienić...

Osoby, które będą w ten sposób spamować nie będą brane pod uwagę przy wyborze Komentatora Tygodnia.
Od dziś każdy może skomentować dany post tylko raz. Chyba, że coś mu się przypomni, będzie miał jakieś pytanie itp.

Zabrania się tego, o czym napisałam : pisaniu po jednym wyrazie, używaniu tylko emotek itd.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne.

6 komentarzy:

Anonimowa pisze...

Dziękuję Ci. ;3

Caroline Livre pisze...

Oczywiście . Rozumiem . To było trochę niesprawiedliwe .

Anonimowa pisze...

Tak, niesprawiedliwe, a sama pod jednym postem napisałaś prawie 10 komentarzy. -.-

Caroline. pisze...

Zgadzam się. Ja widziałam jak 6 komentarzy dodała. Najbardziej spamowała ze wszystkich. Dawno już mi się to dziwne wydawało, że zazwyczaj 3 pierwsze osoby w Top miały po 50-80. Patrze jak pod jednym postem kurde dodają po 6 komentów. Ehh szkoda literek :/

Anonimowa pisze...

Dokładnie. Teraz będzie dużo lepiej. :D

Girl3984 pisze...

No to jest prawda bo niektórzy piszą tak
1 kom. S
2.kom. u
3.kom. p
4.kom. e
5.kom. r
i dostają 5 komentarzy !!