niedziela, 31 lipca 2011

Wartościowe kolekcje - Migliukee

Chyba najbardziej kontrowersyjna kolekcja w historii Stardoll.
I to nie przez ubrania...

Ubrania zostały zaprojektowane przez użytkowniczkę Migliukee. Tak przynajmniej powiedziała adminom...W rzeczywistości podesłała projekty Katie Rodgers, która umieszczała je na swoim blogu.
Gdy wyszło to na jaw, admini wycofali sklep i usunęli dziewczynie konto. Chodziły słuchy, że prawdziwa projektantka może zażądać procesu - na szczęście do tego nie doszło.

Trzeba przyznać, że kolekcja była naprawdę ładna. Widać wyraźną inspirację kwiatami.


Nie jestem pewna, czy ubrania można sprzedawać...

Ja sama nie mam żadnego z nich, nie było mnie jeszcze na Stardoll.

A może Wy któreś z nich macie ? Podoba się Wam ta kolekcja ?

4 komentarze:

Colorfuldiary pisze...

Pamiętam tą kolekcje ale wtedy mi się nie podobała, a teraz mi się podoba ;D

Anonimowy pisze...

Jedynie poznaje białą sukienkę i podwójną spódnicę .

cleo167.

muchacita pisze...

nie mam nic z tej kolekcji i nie pamietam jej ;(

Caroline Livre pisze...

Nie mam nic . Bardzo mi się podoba xD