niedziela, 10 lipca 2011

Nowa kolekcja LE - szaleństwo w bazarku

Jak zawsze, gdy wchodzi nowe LE, ilość ciuszków w bazarze błyskawicznie wzrasta.
Każdy chce mieć kasę na nowe ubrania.
Ilość ta utrzymuje się długi czas. W końcu, trzeba później nadrobić stan portfela (:

Nie uwierzycie, co w tym czasie można znaleźć.

Ja np. znalazłam kilka Amy Claire i Stylein, w cenach do 20 SD.
O platformach z Archive nie wspomnę.
Jeżeli ktoś ma większe fundusze proponuję zajrzeć do LE - sprzedawane są często stare kolekcje, w cenach bardzo przystępnych.

Oto moja lista perełek.


Przepraszam za ceny, ale nie chciało mi się ich specjalnie wycofywać.
Kilka już zeszło, było tego więcej (:

Jak coś znaleźć ?

Polecam wejść w kolor czarny i ustalić próg cenowy do jakiś 20-30 SD.
Napewno coś znajdziecie.

A może już coś znaleźliście ?
Pochwalcie się (:

13 komentarzy:

Jakub pisze...

Ja pamiętam, jak przed neonową kolekcją Le znalazłam różowe Mary Jane z pierwszej kolekcji DKNY. Jednak teraz nie mam już takiego szczęścia.

Malowana pisze...

widziałam te sukienke czarną AC ale jej nie kupiłam bo nie miałam kaski:(

Malowana pisze...

widziałam te sukienke czarną AC ale jej nie kupiłam bo nie miałam kaski:(

Malowana pisze...

widziałam te sukienke czarną AC ale jej nie kupiłam bo nie miałam kaski:(

Jakub pisze...

Btw. śliczny nagłówek :)

izusiia;** pisze...

Piękne ciuszki napewno wpadnę do bazzarku ;)

Caroline Livre pisze...

Ja tam raczej nie mogę zbyt dużo kupić .

Caroline Livre pisze...

Wiadomo , jako NSS , mogę kupować tylko za starmonety . A mało kto chce sprzedawać za tą walutę .

Caroline Livre pisze...

Te platformy ... Jak ja bym je chciała mieć ... <3

Caroline Livre pisze...

Jakbyś sprzedawała coś w sm , Olu , to daj mi znać okey ?

Caroline Livre pisze...

Lubię kupować w sb , ale rzadko kiedy znajduję fajne rzeczy .

Girl3984 pisze...

ja upolowałam spódnicę AC (mam ją na sobie) za 20 sd !!

muchacita pisze...

ta sukienka srebrno zlota jest sliczna !