poniedziałek, 11 lipca 2011

Lanvin Tribute

Lanvin Tribute jest już w Starplazie.



Sklep ma 2 piętra, wszystkie ubrania są dla SS.
Ceny mieszczą się w granicy 10-30 SD.



Według mnie jedna z lepszych kolekcji Tribute.
Ubrania całkiem ładne, w ciekawej kolorystyce. Podoba mi się ta krwista czerwień i mięta.
Szczególnie wpadły mi w oko 2 kostium kąpielowe, rozwiane suknie, miętowy top i ogólnie większość dodatków. 

Oczywiście, mogło mogło być lepiej. Wystarczy chociaż spojrzeć jakie jeszcze inne kreacje Lanvin proponował nam na ten sezon.



Nie zmienia to faktu, że dla mnie ten sklep zasługuje na jakieś 4/5.

Podoba się Wam ? Kupicie coś ?
Jak go oceniacie względem ubiegłych sklepów Tribute ?

8 komentarzy:

Malowana pisze...

sama nie wiem:)

Jakub pisze...

Może cos wybiorę. Ale dopiero po wymianie.

Caroline Livre pisze...

Nie mogę nic kupić .

Caroline Livre pisze...

Rzeczy dużo lepsze względem poprzednich Tribute .

Caroline Livre pisze...

Podoba mi się xd

muchacita pisze...

podoba mis ie kilka rzeczy

muchacita pisze...

alw niesttey tylko dla ss ;(
dyskryminacja !!! xD

izusiia;** pisze...

Nawet,nawet :)