wtorek, 12 lipca 2011

Lanvin Tribute - Co wybrać?

Jak już wiecie, wczoraj przywitaliśmy nowy sklep Tribute.
Ceny są troszeczkę mniejsze niż np. Alice + Olivia
I tu nasuwa się pytanie: Co wybrać?
Przygotowałam listę rzeczy, które wg. mnie powinno się wybrać.

< Przepraszam za mało obrazek, blogger nie chciał przyjąć większego :l >

Najbardziej polecam długie spódnice - Są po prostu genialne!
Bardziej do gustu przypadła mi ta czerwona.
Bordowe body tez jest piękne i świetnie leży na lalce.
Jednak najlepsze z tej kolekcji są dodatki - ściślej mówiąc, torebki.
Są na prawdę pięknie wykonane, a ta biała przypomina mi torebkę Chanel.

A co wam podoba się najbardziej? Zamierzacie coś kupić?

8 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Najbardziej podoba mi się biała torebka z prawej ;]

Caroline Livre pisze...

Nie zamierzam , bo nie mogę .

Caroline Livre pisze...

I jak zawsze troszkę mi tego szkoda .

Caroline Livre pisze...

Ale wolę wydawac kasę na rzeczy realne . Nie na SS .

muchacita pisze...

ta czarna sukienka jest sliczna
szkoda ze tylko dla ss ;(

muchacita pisze...

zawsze jak nie jestem ss pojawiaja sie ciekawe ciuchy

Jakub pisze...

@miaa_colucci: Spokojnie, sklep wycofają dopiero w drugim tygodniu sierpnia, więc masz czas :)

izusiia;** pisze...

Ja nie kupuję