czwartek, 7 lipca 2011

11 kolekcja Limited Edition

Czas to wszystko opisać spokojnie.


Kolekcja pojawiła się dziś, 7 lipca 2011 r. Obejmuje razem 3 piętra.
Całość utrzymana jest w motywie letnio-wiosennym. Mamy kwieciste wzory, elementy z koronki, roślinne detale oraz piórka.

Cena kolekcji waha się w przedziale 30-250 SD.

Kolekcja jest dużo lepsza niż 2 poprzednie. Pobiła na głowę całuśne sukienki i neonowe kreacje.
Utrzymana w lekkim, dziewczęcym, nieco zalotnym wydaniu jest promykiem świeżości.
Szczególną uwagę przykuwają tu akcesoria - kwieciste okulary, kolorowe buty czy naszyjniki z frędzli.
Są one moimi ulubionymi elementami tej kolekcji.

Co do samych ubrań - pierwsze co wpadło mi w oko to 2 kurteczki.
Pierwsza, puchata - utrzymana w stylu glamour. Druga nieco bardziej luźna, codzienna.
Ciekawy był także rozwiany płaszcz z piórami.

Same sukienki był nawet ładne, lecz nie zaciekawiły mnie jakoś nadzwyczajnie.
Buty także nie powalały aż tak - z wyjątkiem 2 par sznurowanych obcasów.
Warto także wspomnieć o kostiumach kąpielowych - o niebo lepszych od tych, z zeszłej kolekcji (:

Jeżeli miałabym ocenić kolekcję, dałabym 4/5. Ocenę tą wystawiam porównując ją do poprzednich 3 kolekcji.
Gdyby patrzeć na całokształt LE, byłoby to jakieś 3/5.

Razem wydałam na nie jakieś 800 SD, kupiłam 10 rzeczy.
Oto i one.


Teraz, po kilku godzinach, sklep jest w większej połowie wyprzedany.
Jako pierwsze wyszły buty i dodatki. Najwięcej jest najdroższych ubrań.

Szkoda, że limit znowu jest taki wysoki. 
Ok. 1000-1500 sztuk. 

Tym razem admini dali naprawdę ładne opakowania. Patrząc na logo LE z torby, możemy wyobrazić sobie, jak będą wyglądały zawieszki z tej kolekcji.


A teraz czas na Was - podobała się Wam kolekcja ? Dużo kupiłyście ?
Na ile ją oceniacie ?

7 komentarzy:

Jakub pisze...

Ja również oceniam tę kolekcje na 4/5 . Niektóre ciuchy na prawdę powalają na kolana, ale są też takie, które były robione na odwal. Najlepszymi dodatkami były wianki, niestety, zdążyłam kupić tylko jeden. Nie wiem dlaczego, ale widzę tutaj lekką inspirację 3 kolekcją.

Malowana pisze...

fajne ale ja nie zdołałam nic kupić:(

Anonimowy pisze...

Jestem bardzo ciekawy, jaka będzie kolejna kolekcja, admini pewnie nie mają już pomysłów, była już lesna kolekcja,wiosenna.

cleo167.

Anonimowy pisze...

Zaskoczyły mnie trochę kolory tej kolekcji. Niestety nie mogę nic kupić. I jeszcze jedno: nie mogę przejść obojętnie obok "większej połowy". "WIĘKSZA POŁOWA"?!!!
madeleine-paris
madzialenkujemy.blogspot.com

izusiia;** pisze...

Fajne, polowałam na bluzkę ale zanim doładowałam sd już wyprzedano ją ;[

muchacita pisze...

fajne rzeczy ale nie za drogie

Caroline Livre pisze...

Według mnie rzeczy są piękne . Takie romantyczno - fantazyjne . Oceniam tą kolekcją na 4,5/5 . Urzekły mnie wręcz okularki z kwiatami .Niestety , nie mogę nic z kolekcji kupić . Wolę jednak nie wydawać kasy na superstar , tylko na rzeczy w realnym świecie .

Mia_2306