poniedziałek, 20 czerwca 2011

Wyniki loterii

Czas na wyniki loterii. Oto osoby, które wygrały :

10 SD : kemi14
5 SD : GwennyAyumi, Mia_2306
Niespodzianka : Ania...8, miaa_colucci
Reklama : wikus..

Na odbiór nagrody macie 2 dni.
Po czasie nagrody przepadają.

Chcę tylko powiedzieć, że jest mi przykro. W samej loterii wzięło udział tylko 9 osób.
Nie wspomnę o konkursie, do którego nikt się nie fatygował...

Czytając niedawne komentarze doszłam do wniosku, że tego tu brakuje.
Szkoda, że nawet tego nie doceniliście...

Zwycięzcom gratuluję (:

4 komentarze:

Jakub pisze...

Dziękuje za wygraną ;D
I przepraszam,że nie zgłosiłam sie do konkursu. Masz rację, nie doceniamy tego..

D. pisze...

Nie wiem o co chodzi ale GRATKI !

Caroline Livre pisze...

Sorki , że się nie zgłosiłam do konkursu , miałam mało czasu ;{
Dzięki za 5 sd ;))

Mia_2306

izusiia;** pisze...

gratkii.