poniedziałek, 13 czerwca 2011

Versus Tribute

 
Kolejny sklep Tribute zawitał do Starplazy.
Tym razem jest to marka Versus.




Ubrania są na pewno ładniejsze niż kolekcja YSL.
Podoba mi się kilka elementów kolekcji, lecz jakoś nie pasuje mi tu tartan.
Ogólnie kojarzy mi się on z sezonem jesień/zima. Jednak w tym wykonaniu wygląda całkiem korzystnie.

Ceny są dość przyzwoite, dodatki przemyślane.
Całość jak najbardziej na tak.

Mała ciekawostka - marka Versus jest młodszym "rodzeństwem" marki Versace.
Donatella przekazała miano dyrektora artystycznego Christopherowi Kane. 

Filmik kolekcji z tego właśnie sklepu.



Jak Wam się podoba najnowszy sklep Tribute ?

6 komentarzy:

Jakub pisze...

Jest wspaniały. Na pewno kupię przynajmniej 2 outfity :)

muchacita pisze...

sliczne szkoda ze tylko dla ss

zoorka64 pisze...

Nic mi się nie podoba :/ , nie mój styl

Caroline Livre pisze...

Wszystko naprawdę zachwyca .

Mia_2306

Anonimowa pisze...

Mi się nic nie podoba...

Anonimowy pisze...

Nic kompletnie nic mi się nie podoba :( a już miałam nadzieje że bedzie coś fajnego i sobie kupię i sie troche zawiodłam.