środa, 11 maja 2011

Wielka nowość na Stardoll - Starmonety

Wielka rewolucja na Stardoll ! Od dziś możemy używać 2 walut.
Wszystko co ważne, wymienione jest na obrazkach.


A jak można zdobyć Starmonety ? Oto "cennik".


I przelicznik SD na Starmonety.


Jak na razie wygląda to nieźle...Ale dla SS.
NSS nie mogą kupować od dziś w bazarze ! A zarabiając codziennie starmonety, możemy je zamienić na 4 SD...Jednak wyjdziemy na tym gorzej niż za zwykłe Play&Earn.

Plus - wszyscy mogą utylizować tyle rzeczy, ile chcą.

Co myślicie o tej zmianie ?

7 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Nie podoba mi się . Nie mogę już nic kupić w baazarku !!!

Mia_2306

Jakub pisze...

Pogubiłam się: To możemy te monetki wymieniać na stardolary?

Anonimowy pisze...

To wogule nie ma sensu bo nss nic prawie nie mogą robić ;[

ichigo pisze...

Mógłby ktoś napisać gdzie trzeba wejść żeby wymienić stardollary na starmonety, bo ja jakoś nie mogę na to wpaść -_- A tak wgl. to jest cholernie głupie, mogli wogóle nie mieszać i było by dobrze...

GLAM_STARDOLL pisze...

beznadzieja !!!!!!
pisałam juz do admina ,mam nadzieje ze to odkręcą ,bo sie załamie
jesli wam sie to nie podoba
PROSZE PISZCIE DO ADMINA!!

Anonimowy pisze...

można kupować w bazarku!! luknijcie same;)

Anonimowy pisze...

to jest koszmarne!!