wtorek, 3 maja 2011

Pożądane na Stardoll, cz. 3

Mała dawka ciuszków, coraz częściej goszczących w wirtualnych szafach...

ELLE Punch Blazer

Marynarka, która zawojowała moje serce. Trafiłam na nią zupełnie przypadkowo, lecz dziś nie wyobrażam sobie neonowego stroju bez niej !
Jest świetnie wykonana i dziś dość droga...Z resztą jak prawie całe ELLE.


Dress inspired by Pucci

W czasie, gdy neonowe kolory świętują powrót, nie mogło jej zabraknąć.
Sukienka o żywych, zwariowanych kolorach. Bez wątpienie rzucająca się w oczy.


Chanel - Pastel Boucle Dress

Kolekcja Chanel była cała idealna - świetne kolory, kroje, ciekawe dodatki.
Ostatnio spośród nich wybiła się jedna, biała sukienka. Nic dziwnego, w końcu jest boska....
Nadal jednak twierdzę, że nie tylko ona zasługuje na umieszczenie jej tutaj.

MKA Bell skirt

Bombka z raczej zapomnianego sklepu. Jest ładna, jednak mnie aż tak bardzo nie przekonuje.
Nie wiem dlaczego...


Na dziś to wszystkie ciuszki, które warto mieć u siebie. Kolejna dawka już wkrótce....
Co myślicie o tym zestawieniu ?

8 komentarzy:

zoorka64 pisze...

Ja poszukuje kurteczki Elle od dawna, ale wiekszość z cen to 500sd :( . Oprócz niej i sukienki chanel, to mnie jakoś te ubrania nie przekonują

Anonimowa pisze...

Mam tą spódniczkę ostatnią, niedawno z powodu kryzysu sprzedałam tą marynarkę. D:

Eszka pisze...

Z tych rzeczy nie mam jedynie sukienki od Pucci'ego, która faktycznie rzuca się w oczy, ale nie zachwyciła mnie. Co do żakietu z ELLE to całkowicie zgadzam się z Tobą, Olu - jest fantastycznie wykonany, warto mieć go w swojej szafie ;)

kemi14 pisze...

ja kupię jakikolwiek ELLE, jeśli macie to piszcie do mnie na stardoll! kemi14

Jakub pisze...

Blazer widzę codziennie za 500 sd. Jednak zdecydowanie wole Sukienkę Pucci, jednak nie łatwo ja znaleźć, ponieważ ma teraz metkę Archive ;/

Caroline Livre pisze...

Wszystko bardzo ładne.Naj jest ta ostatnia <3

Mia_2306

Anonimowy pisze...

super :)

Anonimowy pisze...

Co do tego oczopląsującego żakietu z Elle... po co wydawać morze kasy, jak można kupić podobny, tylko że w killah i za 24 sd ? Reszta ciuchów - nic nadzwyczajnego.